نسخه چاپی

هدیه‌ای كه فیفا به منصوریان داد

امید نورافكن بهترین بازیكن استقلال در دربی بود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ امید نورافکن هافبک دفاعی جوان آبی‌ها که داربی اولی بود در داربی هشتاد و چهارم درخشید. او پیروز بی چون و چرای نبردهای فیزیکی در زمین و هوا بود. نورافکن سعی کرد در تمام درگیری‌ها در زمین استقلال و میانه میدان حضور داشته باشد و به جز درگیری در دقایق پایانی نیمه اول با مهدی طارمی، دیگر دچار حاشیه نشد.
امید 19 ساله با نمایش خوب در این دیدار آبی‌ها را امیدوار کرد. نور افکن اجازه عبور توپ‌های رفیعی و مسلمان به قلب دفاع استقلال را نداد و به همراه پادوانی که او هم داربی اولی بود ارسال‌های قرمزها از جناحین را خنثی کردند. اگر امید همین روند خوب را ادامه دهد دیگر کسی چشم به راه چشمی نخواهد بود و او در کنار ابراهیمی زوجی مستحکم در پست هافبک دفاعی تشکیل می‌دهند تا خیال آبی‌ها تا حدودی در نیم‌فصل دوم و آسیا راحت باشد.

امید جوان که تجربه کاپیتانی در رده‌های پایه تیم‌ملی را دارد اولین داربی خود را پخته بازی کرد و در بسیاری مواقع سروش رفیعی و محسن مسلمان را ناکام گذاشت تا مسلمان یک روز بد داشته باشد. سروش هم بعد از گل دقایق ابتدایی در نیمه اول برای دقایقی از بازی محو شد و در نیمه دوم هم عملکرد درخشانی نداشت.
این بازی نشان داد با مهار سروش و مسلمان، پرسپولیس تا حد زیادی فلج می‌شود. استقلال پس از شکست به همنام خوزستانی خود در نبود امید نورافکن با احتساب داربی، 4 دیدار متوالی در لیگ برتر و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت‌سر گذاشت تا به خوبی تاثیر این بازیکن در ترکیب استقلال مشخص شود.

امید نورافکن سه برابر پاس‌های اشتباهش، پاس درست داد اما سهم کمتری از ارسال‌های استقلال داشت. نورافکن کمتر از همتای خود یعنی امید ابراهیمی خطا کرد و هفت توپگیری سالم داشت. او هم مانند ابراهیمی آنقدر درگیر کارهای دفاعی و نبردهای فیزیکی بود که مجالی برای شوت زنی به سمت چارچوب قرمزها نیافت. محرومیت استقلال از جذب بازیکن جدید باعث شد تا منصوریان با بازیکنان جوانش تیمی در حد مدعی قهرمانی بسازد.

۱۳۹۵/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...