نسخه چاپی

مصاحبه جذاب نود با استقلالی‌ها

سه ستاره استقلال در دربی 84 با برنامه نود مصاحبه كردند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ پنج ساعت پس از پایان بازی، محمدحسین میثاقی مصاحبه ای را با ستاره های استقلال در منزل سید مهدی رحمتی ترتیب داد. در کنار کاپیتان آبی ها فرشید اسماعیلی و بهنام برزای هم در این گفت و گوی صمیمانه حاضر بودند.

رحمتی گفت: "دربی کری ها و حساسیت های خاص خود را دارد. وقتی دقیقه 4 گل خوردیم از خدا خواستم کمک مان کند. به پادو گفتم طارمی را ببین. پادو فارسی را خوب صحبت می کند و متوجه می شود. روی کرنر سید جلال از پشت با آرنج به من ضربه زد و به او گفتم نامرد چرا از پشت می زنی؟ چون سیدجلال عصبی بود به من حمله کرد. بعد از گل فقط خواستم جلوی راه سیدجلال را سد کنم. اگر داور خطا را اعلام می کرد من اخراج نمی شدم. سید جلال اول بازی گفت: "شب کجایی؟" به او گفتم شب بیاید خانه ما، هر نتیجه ای شد بیا. اما نیامد. لطفا در برنامه تان خوشحالی های ما و پرسپولیسی ها را بعد از برد 4-2 مقایسه کنید. مهدی طارمی رفیق صمیمی من است اما بعد از گل چهارم در فصل قبل مقابل چشمان من عدد 4 نشان داد اما من با او درگیر نشدم."

بهنام برزای گفت: " بعد از گل زودهنگامی که خوردیم بچه ها را که می دیدم مطمئن می شدم که می توانیم در این بازی نتیجه بگیریم. علی قربانی شوخی های بدی می کند و دست بزن دارد مثلا شسوار داغ را ناگهان می گذارد روی دستت. دربی 84 برای من یعنی خواستن توانستن است."

فرشید اسماعیلی گفت: "توانستم زحمات بچه ها را به گل تبدیل کنم. به خدا قسم شب قبل خواب دیدم که گل می زنم. خوشحالی بعد از گل هم اصلا از پیش تعیین شده نبود. سر گل دوم علی قربانی را دیدم و پاس دادم و اصلا اتفاقی نبود. این دربی برای من یعنی گل و پاس گل."

۱۳۹۵/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...