نسخه چاپی

اتمام حجت رئیس كمیته امداد با كاركنانش

كاركنان كمیته امداد امام خمینی (ره) به هیچ وجه اجازه دخالت در امر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها كه در پیش است را نخواهند داشت.

به گزارش نما به نقل از میزان: در روزهای پایانی سال 94 و پس از بی توجهی برخی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) به بخش نامه رئیس این نهاد مبنی بر ممنوعیت فعالیت و دخالت در امور انتخابات، تعدادی از این کارکنان به طور رسمی از سوی سید پرویز فتاح اخراج شدند.

با این کار، دخالت های کارکنان کمیته امداد در امر انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبلیغ برای کاندیدای مطرح شده، به صفر رسید.

اکنون در شرایطی که بار دیگر به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر ها و روستاها نزدیک می شویم، تاکید رئیس کمیته امداد به موضوع عدم دخالت کارکنان در امر تبلیغ برای کاندیدا افزایش یافته است.

فتاح در هر یک از سفرهای استانی خود که طی 21 ماهه حضورش در راس کمیته امداد امام خمینی (ره) از سر گرفته شده در دیدار با مدیران و همچنین کارکنان کمیته امداد با آنها اتمام حجت می کند.

تذکر رئیس کمیته امداد این است، کارکنان به هیچ وجه حق دخالت در امور انتخابات را ندارند.

در همین رابطه، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: برای ما فرقی نمی کند که انتخابات ریاست جمهوری باشد یا شوراها و یا مجلس، تاکید ما این است که پرسنل کمیته امداد حق دخالت در امر انتخابات را ندارند.

وی افزود: کارکنان امداد در زمانی که در محل کار خود حضور دارند حق دخالت و یا جبهه گیری علیه و یا به نفع کاندیدایی را ندارند و در این رابطه تذکراتی را به آنها ارائه کرده ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه فعالیت افراد خارج از وقت اداری و به دور از استفاده از نام کمیته امداد امام خمینی (ره) بدون مانع است اظهارکرد: اگر فردی خارج از ساعت اداری بدون اینکه بخواهد از نام کمیته امداد امام خمینی در راستای تبلیغ شخص و یا اشخاصی استفاده کند و فعالیت تبلیغاتی داشته باشد، اقدامش بدون مانع است.

۱۳۹۵/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...