نسخه چاپی

تابستان 96 «خندوانه» تمام می‌شود

عکس خبري -تابستان 96 «خندوانه» تمام مي‌شود

فشار تولید روزانه برنامه «خندوانه» و حفظ خلاقیت در آن حسابی رامبد جوان را خسته كرده، بخصوص اینكه در فصل چهارم غیبت جناب خان به عنوان یكی از اصلی‌ترین دلایل جذب مخاطب «خندوانه»، كار را مشكل تر از قبل هم كرده، این فشارها باعث شده رامبد جوان با خستگی‌اش را بروز دهد و با نارضایتی از وضعیت فعلی، تابستان 96 را زمان پایان ساخت مجموعه «خندوانه» اعلام كند.

به گزارش نما به نقل از هنرآنلاین: به نظر می‌رسد فشار تولید روزانه برنامه «خندوانه» و حفظ خلاقیت در آن حسابی رامبد جوان را خسته کرده، بخصوص اینکه در فصل چهارم غیبت جناب خان به عنوان یکی از اصلی‌ترین دلایل جذب مخاطب «خندوانه»، کار را مشکل تر از قبل هم کرده، این فشارها باعث شده رامبد جوان با خستگی‌اش را بروز دهد و با نارضایتی از وضعیت فعلی، تابستان 96 را زمان پایان ساخت مجموعه «خندوانه» اعلام کند.


«خندوانه» که پخش آن از از خرداد 93 آغاز شد تا اینجا و با گذشت چهار فصل یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های روتین و شبانه تلویزیون طی 15 سال اخیر لقب گرفته است. وجود تیمی پر از خلاقیت و ایده در اتاق فکر این برنامه باعث تثبیت مخاطبان در طول دو و نیم سال گذشته شده، البته این اتاق فکر روز به روز لاغرتر از قبل شده و تاثیر آن در برخی بخش‌های خندوانه به وضوح مشخص است. با این حال «خندوانه» به دلیل تولید روزانه آن فشار سنگینی تیم سازنده و در راس آن ها رامبد جوان طراح و مجری برنامه وارد کرده و به نظر می‌رسد جوان از این میزان فشار بالای کاری به تنگ آمده و نمی‌خواهد این مسیر را ادامه دهد.

رامبد جوان به تازگی در گفت‌وگو با ما با گلایه از اینکه وقت برای انجام هیچ کار دیگری ندارد گفته: «خندوانه برای من زندگی نگذاشته و به همین دلیل نمی‌توانم در بخش‌های دیگر فعالیت داشته باشم.» او در ادامه خبر مهمی‌ هم داده است:«خندوانه تا تابستان سال آینده ادامه خواهد داشت و بعد از آن به اتمام می‌رسد و من می‍‌‌توانم با فراغ خاطر به کارها و فعالیت‌های دیگرم نیز تمرکز کنم.»

جالب است که جوان حتی برای پس از پایان خندوانه هم برنامه از پیش تعیین شده ای دارد و قرار است فیلم جدیدش در مقام کارگردان را جلوی دوربین ببرد، فیلمی که برخلاف «نگار»، عاشقانه است و جوان در موردش چنین توضیح داده: «یک فیلم عاشقانه تلخ خواهد بود. عاشقانه‌ای دیوانه‌وار که تماشایش هیجان انگیزخواهد بود. اثری متفاوت که تجربه‌‌اش را پیش از این نداشته‌اید. قصه آن را باز هم احسان گودرزی می‌نویسد و جالب است بدانید حال و هوای فیلم در سال 1425 می‌گذرد.»

رامبد جوان که امسال با «نگار» توانست نامزد سیمرغ بهترین کارگردانی از سی و پنجمین دوره جشنواره فجر شود درباره حضور مجدد همسرش نگار جواهریان پس از تجربه «نگار» در فیلم جدیدش هم گفته: «حتما این تجربه را تکرار خواهم کرد، نگار برای من لذت بخش بود و نگار جواهریان بازیگر بسیار خوبی است که تجربه همکاری با او لذتبخش است.»

۱۳۹۵/۱۱/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...