نسخه چاپی

هیچ‌گونه افت فشار یا قطعی گاز نداریم

به گزارش نما - میزان نوشت:سخنگو شرکت ملی گاز ایران از مشاهده نشدن هیچگونه افت فشار و یا قطع گاز در استان خوزستان خبر داد.

مجید بوجارزاده،در برنامه روی خط خبر شبکه خبر در ارتباط با قطعی گاز در روزهای اخیر استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به سرمای روزهای اخیر هیچ گونه قطعی و یا افت فشار گاز را در این استان شاهد نبوده‌ایم و به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی برای ساکنان این استان در روزهای آینده پیش آید .

وی با تقاضا از مردم برای صرفه‌جویی در مصارف خانگی گاز، گفت: همانطور که بارها اعلام شده است هر یک درجه صرفه‌جویی در مصارف خانگی گاز حدود 6درصد به بخش‌ها صنعتی کشور تزریق می‌شود لذا از مردم تقاضا داریم در صورت امکان از لباس‌های گرم استفاده کرده و در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

سخنگو شرکت ملی گاز ایران، ادامه داد: اگر هر خانوار حدود 2درجه از میزان مصرف گاز خود در خانه کم کند، می‌توانیم 50میلیون متر مکعب گاز را ذخیره کرده و به بخش‌های صنعتی کشور منتقل کنیم.

بوجارزاده با بیان این که مردم با توجه به برودت هوا و استفاده از وسایل گرمایشی به نکات ایمنی توجه داشته باشند، گفت: خانواده‌ها با توجه به استفاده از وسایل گرمایشی در منازل باید به نکات ایمنی از جمله سالم بودن شلنگ گاز و استفاده از کلاهک اچ برای بخاری ها و اطمینان از مسدود نبودن راه رسیدن اکسیژن به وسایل گرمایشی اطمینان حاصل کنند.

۱۳۹۵/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...