نسخه چاپی

برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در برزیل

مراسم سی و هشتمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی با حضور مقامات برزیلی ، دیپلمات‌های مقیم و ایرانیان در برازیلیا برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا،دراین مراسم «رودریگو ژانو» دادستان کل برزیل به عنوان بالاترین مقام قضایی، مدیرکل آسیای مرکزی و اقیانوسیه وزارت خارجه ، معاون اطلاعات نیروی هوایی،مقامات لشگری وکشوری و اعضای سنا ، برخی از روسای احزاب ، رییس ایالت سه آرا ، مقامات اقتصادی و دانشگاهی ، وزیر دفاع سابق برزیل ، مدیران و سردبیران رسانه های جمعی رهبر حزب کارگر در مجلس نمایندگان ، وابستگان نظامی کشورهای مختلف و گروهی از ایران دوستان حضور داشتند.
دراین مراسم دادستان کل برزیل طی سخنانی گفت:ایران در مسیر درستی حرکت می کند و بین کشورها پل ارتباطی برقرار می کند و این پل آرامش ، توسعه و پیشرفت را برای کشورها بدنبال دارد.
«سید علی‌ سقائیان» سفیرجدید ایران دربرزیل نیزطی‌ سخنانی،ضمن تشریح نحوه پیروزی انقلاب، نهادینه شدن ساختار انقلاب، به ویژگی مهم انقلاب یعنی اتکا به رای و حمایت احاد مردم ، پیشرفتها و دستاورهای انقلاب طی سی و هشت سال گذشته اشاره نمود.
وی با اشاره به سیاست خارجی ایران مبنی بر احترام و منافع متقابل کشورها ، مخالفت با هرگونه سلطه و یکجانبه گرایی را تشریح کرد و به سابقه رابطه 114 ساله دو کشور اشاره کرد و گام های برداشته شده برای توسعه و گسترش مناسبات را تشریح کرد.

۱۳۹۵/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...