نسخه چاپی

الهلال:همه از ما می‌ترسند!

مهاجم ملی‌پوش الهلال عربستان با غرور و تكبر پیش از بازی با پرسپولیس گفت: تمام تیم‌های حاضر در گروه برای دوم شدن می‌جنگند زیرا ما صدرنشین خواهیم بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس فردا(سه شنبه) در اولین و مهمترین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان می رود.

یاسر القحطانی، مهاجم باتجربه ملی پوش الهلال پیش از پرواز به مسقط در فرودگاه ریاض گفت: بازی مقابل پرسپولیس برای ما بسیار اهمیت دارد تا به پیروزی برسیم. امیدوارم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و آن را در آغاز راهمان در لیگ قهرمانان آسیا به هوادارانمان هدیه دهیم.

وی افزود: ما به شرکت در چنین بازی‌ها و رقابت‌هایی عادت داریم و می‌توانیم بدون هیچ تاثیری بهترین عملکرد را داشته باشیم. شانس تمام تیم‌های حاضر در گروه مساوی است و همه آنها برای دوم شدن تلاش می‌کنند زیرا ما اول گروه خواهیم بود.

مهاجم 34 ساله الهلال در پایان گفت: تیم در شرایط کنونی در آمادگی کامل به سر می‌برد و صدرنشینی ما در لیگ روحیه مضاعفی به ما تزریق می‌کند. امیدوارم به هوادارانمان 3 امتیاز این بازی را هدیه دهیم. الهلال تیم بزرگی است و از هیچ تیمی نمی‌ترسد بالعکس الهلال به خاطر پیشوا بودنش همه تیم‌ها را می‌ترساند.

دیدار پرسپولیس با الهلال فردا ساعت 18:30 در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود.

۱۳۹۵/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...