نسخه چاپی

منافی: الهلال فردمحور است؛ پرسپولیس دوباره در آسیا موفق خواهد شد

عکس خبري -منافي: الهلال فردمحور است؛ پرسپوليس دوباره در آسيا موفق خواهد شد

تهران- ایرنا- مربی و پیشكسوت پرسپولیس گفت: الهلال تیمی فرد محور است و این موضوع به نفع پرسپولیس است.



به گزارش نما، تیم فوتبال پرسپولیس امروز(شنبه ۲۴ مهرماه) در اولین دیدار رسمی پیش رو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان قرار خواهد گرفت.

جواد منافی پیشکسوت و مربی اسبق سرخپوشان در مورد شرایط پرسپولیس در آستانه این دیدار، تاثیر بازی‌های تدارکاتی در آماده‌سازی سرخپوشان، نقاط ضعف و قوت الهلال و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

بازی با الهلال را چطور می‌بینید؟

در این دیدار دو تیم که هر دو از بهترین‌های آسیا هستند برابر هم قرار می‌گیرند و قطعا بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

منافی: الهلال فردمحور است؛ پرسپولیس دوباره در آسیا موفق خواهد شد

یکی از مشکلات این است که پرسپولیس بدون انجام بازی رسمی وارد مسابقات می‌شود. این موضوع در روند تیم تاثیرگذار است؟

بی تاثیر نیست اما ما بازی قبل با استقلال تاجیکستان را هم در همین شرایط برگزار کردیم. کار در مجموع سخت است اما پرسپولیس می‌تواند از این شرایط سربلند خارج شود.

پرسپولیس در آخرین بازی تدارکاتی پیش از دیدار با الهلال به مصاف سپاهان رفت. این بازی در روند آماده سازی تیم برای بازی با الهلال تاثیرگذار بود؟

قطعا. زمانی که بازی رسمی ندارید بهترین جایگزین برای قرار گرفتن در شرایط بازی، انجام بازی دوستانه است. سپاهان از تیم‌های خوب ایران است و به طور حتم پرسپولیس در این بازی محک خوبی خورد.

منافی: الهلال فردمحور است؛ پرسپولیس دوباره در آسیا موفق خواهد شد

پرسپولیس پس از پایان فصل چند بازیکن خود را از دست داد. آیا با نفرات جایگزین می‌تواند با ستاره‌های چند صد میلیاردی حریف مقابله کند؟

پرسپولیس بازیکنان خوبی را جذب کرد که همه آنها خواسته کادر فنی بود. از نفرات جدید هم تا الان تنها عملکرد رضا اسدی را مقابل استقلال تاجیکستان دیدیم. همه نفرات خوبی هستند و قطعا پرسپولیس پتانسیل پیروزی برابر الهلال را دارد.

در این دیدار چقدر شانس برای موفقیت پرسپولیس قائل هستید؟

الهلال تیمی فرد محور است و تنها سه بازیکن تاثیرگذار در فاز هجومی دارد. به طور حتم ستاره‌های پرسپولیس در خط دفاع آنها را از کار خواهند انداخت و تیم‌محور بودن پرسپولیس عامل برتری در این دیدار خواهد شد.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...