نسخه چاپی

سخنرانی ضد ترامپ ستاره هالیوود در فرانسه

جرج كلونی امسال در فهرست نامزدهای جوایز آكادمی نیست، با این حال در جریان برگزاری چهل و دومین جوایز سینمایی سزار - معروف به اسكار فرانسوی‌ها- با دریافت جایزه افتخاری سزار به همراه ژان پل بلموندو اسطوره سینمای فرانسه تقدیر شد.

به گزارش نما به نقل از وب سایت آی ‌سینما: جرج کلونی امسال در فهرست نامزدهای جوایز آکادمی نیست، با این حال در جریان برگزاری چهل و دومین جوایز سینمایی سزار - معروف به اسکار فرانسوی‌ها- با دریافت جایزه افتخاری سزار به همراه ژان پل بلموندو اسطوره سینمای فرانسه تقدیر شد. ستاره 55 ساله هالیوود که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری امریکا از حامیان سرشناس حزب دموکرات و هیلاری کلینتن بوده، در سخنرانی خود با حمله به سیاست‌های دونالد ترامپ گفت: «امروز که اینجا ایستاده‌ایم دنیا دستخوش تغییراتی مهم شده که بعضا به نفع هیچ‌کس نیستند. به عنوان شهروندان دنیا باید هر چه سخت‌تر بکوشیم تا اجازه ندهیم نفرت پیروز شود.»


ژان دوژاردن بازیگر فرانسوی برنده اسکار که برای اهدای جایزه کلونی روی صحنه آمده بود، در ادامه به درخواست ستاره 55 ساله نقش مترجم او را به عهده گرفت و به صحبت‌های کلونی این جمله را اضافه کرد: «دونالد ترامپ برای دنیا خطرناک است.»

به گزارش «انترتینمنت ویکلی»، کلونی در ادامه صحبت‌هایش، برای قدردانی از همراهی‌های همسرش جایزه خود را به امل کلونی تقدیم کرد. زوج سرشناس هالیوود این روزها در انتظار به دنیا آمدن اولین فرزندشان هستند.

آخرین سفر کلونی به فرانسه به ماه مه گذشته برمی‌گردد، زمانی که او برای اکران جهانی «هیولای پول» به کارگردانی جودی فاستر در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد. کلونی از اواخر امسال، پروژه‌ای سینمایی بر اساس فیلمنامه‌ای قدیمی از برادران کوئن را در مقام کارگردان مقابل دوربین می‌برد. اسکارلت جوهانسن، شان پن، جانی دپ و سیلوستر استالونه از جمله ستاره‌های هالیوود هستند که تا امروز موفق به دریافت جایزه افتخاری سزار شده‌اند.

۱۳۹۵/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...