نسخه چاپی

تهیه فیلم مستهجن برای تمدید صیغه‌نامه!

به گزارش نما - «خبرجنوب» نوشت: مردی که با طراحی سناریوی فیلمبرداری مستهجن از یک زن قصد تمدید صیغه نامه را داشت، دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که زن جوان به دادسراي شيراز رفت و از مردي که او را مدام تهدید می کرد، شکایت کرد.

شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل باخبر شدم كه مردی که صیغه اش هستم از رابطه من با خودش فيلم مستهجن تهيه كرده و با اين اقدام قصد آبرو ريزي دارد. من نمي دانم چرا این کار را انجام داده است. پس از بررسی موضوع متوجه شدم، از من در شرايط نامناسبي در منزلم فیلمبرداری کرده است. در این میان مدعی بود که اگر به خواسته های او تن ندهم فیلم را به تمام آشنایان نشان می دهد. به دنبال تهدیدهایش براي اينكه موضوع لو نرود چاره اي جز سكوت نداشتم. هر روز تهدیدهایشان بيشتر مي شد تا جايي كه يك روز مدعي شد كه قصد تكثير آن فيلم را دارد و می خواهد آن را به خانواده ام نیز نشان دهند. در این میان مدعی شد که اگر صیغه نامه را تمدید نکنم، فیلم را همه جا پخش می کند.

با توجه به حساسيت موضوع، ماموران جست و جوی ویژهای را برای مشخص شدن این موضوع آغاز کردند تا این که در تحقيقات انجام شده از شاكيه مشخص شد كه اين فيلم در منزلش از او تهيه شده است از اين رو تحقيقات پيرامون اين موضوع متمركز شد و سرنخ هايي به دست آمد. در ادامه تحقيقات فاش شد كه روزي كه از شاكيه فيلم مستهجن تهيه شده او و مردی که صیغه اش بوده باهم بوده اند و با تهدید از وی فیلم تهیه شده است.

تحقیقات بعدی سرنخهایی را در اختیار ماموران قرار داد و مشخص شد که این مرد با تهیه فیلم مستهجن برای ادامه رابطه او را تهدید کرده است.به این ترتیب ماموران با کسب مجوز قضايی وی را شناسایی و دستگیر كردند. در بازرسي هاي انجام شده فیلم تهیه شده نيز به دست آمد.وی در بازجويي هاي اوليه به بزه ارتكابي اعتراف كرد و پس از آن براي تكميل تحقيقات به دادسراي شيراز منتقل شد.

مرد جوان نزد بازپرس پرونده نيز به بزه ارتكابي اعتراف كرد و گفت: از مدتها قبل این نقشه را طراحی کردم زیرا او علاقه ای به تمدید صیغه نامه نداشت و من هم از این موضوع به شدت ناراحت بودم . در اين مدت تمام نقشه هايم درست پيش رفت تا جايي كه از او فيلمي تهيه كردم. یک روز فیلم را نشانش دادم و تهديدش كردم كه فيلم را در اختيار خانواده اش قرار مي دهم. او ابتدا اين موضوع را باور نكرد به همين دليل از روي فيلم يك سي دي رايت كرده و تهديد كردم كه فيلم را منتشر خواهم كرد.

با توجه به اظهارات متهم فيلم تهيه شده از شاكي نيز به دست آمد. اين پرونده در دادسرای شیراز به اتهام تهیه فیلم مستهجن و وسیله تهدید قرار دادن آن در دست بررسی است.

۱۳۹۵/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...