نسخه چاپی

داعش شكست را پذیرفت

به گزارش نما - واحد مرکزی خبر نوشت: سرکرده گروه تروریستی داعش از هوادارانش در سوریه و عراق خواست به مناطق کوهستانی و صعب العبور پناه ببرند.

به گزارش پایگاه اینترنتی سومریه نیوز، سرکرده داعش در سخنانی با عنوان خطبه وداع، به شکست دولت ادعایی خود اعتراف کرد و از عناصر داعش خواست به مناطق کوهستانی پناه ببرند.

به گزارش پایگاه اینترنتی سومریه نیوز،‌ منبعی محلی در استان نینوا روز سه شنبه فاش کرد، ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تکفیری صهیونیستی داعش خطاب به هوادارانش در مناطقی که همچنان تحت تسلط داعش قرار دارد سخنانی را بیان کرده است که در آن به شکست داعش در نبردهای اخیر اعتراف کرد و از هوادارانش خواست مخفی شوند و به مناطق کوهستانی فرار کنند.

منبع خبر به سومریه نیوز گفت: ابوبکر البغدادی این سخنانش را خطبه وداع با نزدیکان خود نامیده و متن آن را به خطبای داعش تحویل داده است تا آنان در سخنانشان از شرایط داعش بگویند و خطبا نیز در سخنانشان از شکست های داعش در استان نینوا و دیگر استان های عراق خبر داده اند.»

این منبع که نخواست نامش فاش شود افزود:« در خطبه ابوبکر البغدادی به عناصر تروریست داعش توصیه شده است اگر در محاصره نیروهای عراقی قرار گرفتند خود را منفجر کنند.» وی از هوادارانش در سوریه و عراق خواست به مناطق کوهستانی و صعب العبور پناه ببرند.

بر اساس اظهارات منبع خبر، تمامی فرماندهان موسوم به شورای مجاهدان از نینوا و تلعفر به سمت خاک سوریه گریختند و فرماندهان برجسته نزدیک به ابوبکر البغدادی نیز در نوار مرزی میان سوریه و عراق تحرکاتی دارند.

۱۳۹۵/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...