نسخه چاپی

بانوی ایرانی، عضو جدید انجمن حقوق زنان ورزشكار جهان

به گزارش نما به نقل از برنا، پرند عزیزی که بتازگی بعنوان نخستین زن ایرانی بعضویت دادگاه بین المللی حکمیت ورزش در آمده بود از سوی انجمن بین المللی حقوق ورزش زنان بعضویت افتخاری آن درآمد.

انجمن بین المللی حقوق ورزشی زنان به ریاست خانم "مویا داد" عضو شورای دادگاه حکمیت ورزش،نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو فیفا – پرند عزیزی نماینده حقوقی ایران را با توجه به سوابق علمی، اجرایی و مقالات منتشره شده از وی به عضویت افتخاری این انجمن منصوب کرد .

انجمن بین المللی فوق متشکل از بانوان حقوق دان فعال در حوزه دادگاه حکمیت ورزشی و فدراسیون بین المللی فوتبال می باشد که در سطح بین المللی و مطابق با قوانین کشور سوئیس فعالیت می کند و با هدف ایجاد امکانات برای بانوان ورزشکار و یا حقوقدانان ورزشی در جهت ارتقای علمی،کاری و تحصیلی تشکیل شده وبصورت غیر دولتی و مستقل اداره می شود و برای احقاق حقوق بانوان ورزشکاردر مجامع مختلف ورزشی تلاش می کند.

حضور نماینده ایران در این انجمن بین المللی به عنوان وکیل و حقوقدان می تواند در پیشبرد حقوق بین المللی بانوان ورزشکار و پیشگیری از تبعیض جنسیتی و تضییع حقوق بانوان در ورزش موثر باشد .


۱۳۹۵/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...