نسخه چاپی

بازیكن سابق پرسپولیس بازیگر سریال نوروزی شد

عکس خبري - بازيکن سابق پرسپوليس بازيگر سريال نوروزي شد

تصویربرداری مجموعه «خانه ما» به كارگردانی سامان مقدم همچنان در تهران در حال پیگیری است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، مجموعه تلويزيونی «خانه ما» به كارگردانی سامان مقدم و تهيه‌كنندگی حميد رحيمی نادی كه قرار است از اولين روز سال ٩٦ به صورت روتين روی آنتن شبكه سوم سيما رود همچنان در مرحله تصويربرداری قرار دارد و تاكنون ٥٠ درصد از آن مقابل دوربين رفته است.

خبر جديد از اين پروژه حضور اشپيتيم آرفی در گروه بازيگران اين مجموعه است.

بازيكن سابق و آلبانيايي تيم‌های پرسپوليس و تراكتورسازی چندی پيش به گروه بازيگران «خانه ما» پيوست و باز‌ی‌اش به تازگی در اين پروژه آغاز شده است. آرفی در اين سريال نقش یک دروازه بان را ايفا می‌کند كه طی اتفاقی پايش به خانه شخصيت‌های اصلی باز می شود.

در حال حاضر همزمان با تصویربرداری مراحل فنی اين مجموعه نیز در حال انجام است تا سريال جديد سامان مقدم برای پخش به موقع از تلويزيون آماده نمايش باشد.

اسامی بازیگران «خانه ما» که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته‌اند به ترتیب حروف الفبا عبارتند از فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجيد شهرياري، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاري.

اين مجموعه باز هم چند بازيگر ديگر خواهد داشت كه بزودی و در فواصل تصويربرداری به پروژه می پيوندند.

نام «خانه ما» در روزهاي آتي به طور قطع تغيير خواهد و مجموعه با نامي جديد روي آنتن خواهد رفت.

اين مجموعه ٦٠ قسمتي مضمونی کمدی دارد و داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پيش از اين هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند... .

۱۳۹۵/۱۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...