نسخه چاپی

كریمی قدوسی به نمایندگان اهل سنت نامه نوشت

نماینده مردم مشهد و عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس به نمایندگان عضو فراكسیون اهل سنت مجلس دهم، نامه نوشت.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به نمایندگان عضو فراکسیون اهل سنت مجلس دهم، ضمن ارائه توضیحاتی برای مواضع خود در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد، از دیدار گروهی از نمایندگان مجلس با یکی از سران فتنه ۸۸ انتقاد کرد.

متن این نامه سرگشاده به شرح زیر است؛

«همکاران گرامی، نمایندگان محترم از فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

نامه‌ای از جانب بعضی از شما همکاران محترم در فضای مجازی خطاب به رئیس محترم مجلس در اعتراض به مواضع بنده در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه مشهد مشاهده کردم. وظیفه دانستم جهت تنویر افکار عمومی و پرهیز دادن ذهن‌های برادران در جامعه اهل سنت از شبهات، توضیحاتی را عرض نمایم.

ـ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، امام (ره) رمز پیروزی را وحدت کلمه اعلام کردند و خود نیز از آن صیانت کرده و ولی‌امر مسلمین نیز در موضوع وحدت کلمه توجه کاملی داشتند.

ـ در دوران سی و هشت ساله گذشته انقلاب اسلامی جریانی که به ضد انقلاب مشهور شدند، در استان‌های اهل سنت، امنیت مردم شریف انقلابی این مناطق را به خطر جدی انداختند که با حضور ملت ایران و همراه با مردم غیور این مناطق، خطر ناامنی را از این مناطق، دور و امنیت پایدار را در این مناطق مستقر کردند و شهدای زیادی نیز تقدیم کردند که شخصیت برجسته و کم‌نظیر دوران دفاع‌مقدس سرلشگر شهید شوشتری، آخرین شهید از این سلسله بود که کنار شهدای گرانقدر جامعه اهل سنت، خونشان با هم بر زمین ریخته شد.

ـ فتنه ۸۸ نیز در راستای همین تحرکات ضد انقلاب در کشور رخ داد. انتظار نبود بعضی از همکاران از فراکسیون اهل سنت در دیدار با سران فتنه در هفتم اسفند ماه ۱۳۹۵ شرکت کنند. در حالی که ولی‌امر مسلمین چند روز قبل نسبت به قهر مردم با فتنه‌گران، مواضع شفافی را اعلام کردند.

جریان فتنه، انحراف، نفاق، اسلام آمریکایی و اعتراض به کل این جریان، هدف اصلی مواضع بنده بوده است.

انتظار این نیست که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایامی که با حرکت عظیم تاریخ‌ساز خود و برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین که حمایت از جریان اهل سنت انقلابی در برابر جریان صهیونیسم جهانی و اهل سنت آمریکایی (جریان وهابیت) است، بعضی از شما برادران را در جریان فتنه فعال ببینیم. در حالی که مواضع آشکار شما، حمایت از جریان انقلابی در کشور بوده و خواهد بود.

ما نیز بر اساس مبانی اعتقادی با جریان شیعه انگلیسی که مظهر ظهورش، فتنه ۸۸ بود و در عمل، حمایت جریان سنی آمریکایی (وهابیت و آل‌سعود) را نیز به همراه داشته، به شدت مخالف هستیم و با آنها به مقابله برخاسته‌ایم و امید است که شما همکاران نیز با محکوم کردن این ملاقات که مورد نفرت مردم انقلابی اهل سنت و همه جریانات انقلابی است، اجازه سوءاستفاده را به معاندین انقلاب ندهیم.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات»

۱۳۹۵/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...