نسخه چاپی

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با نما:

اصلاح طلبان برای عدم پاسخگویی به نامه نگاری روی آورده اند

عکس خبري -اصلاح طلبان براي عدم پاسخگويي به نامه نگاري روي آورده اند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنها برای اینكه روحانی رای بیاورد از او حمایت و پشتیبانی كردند و امروز با توجه به وضعیت فعلی كشور و اینكه ما در آینده نزدیك با انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری مواجه خواهیم بود، احساس می كنند دیگر رای نخواهند داشت و مردم اقبالی به آنها نشان نمی دهند چراكه آنها[اصلاح طلبان]را مسبب اوضاع فعلی، مشكلات و نابسامانی‌های اقتصادی می دانند از این رو برای عدم پاسخگویی به نامه نگاری روی آورده اند.


حجت الاسلام جواد مجتهدشبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار نما، درباره نامه نگاری رئیس دولت اصلاحات به یک مقام عالی رتبه که از سوی اصلاح طلبان اعلام و تایید شد، گفت: درصورتی که خبر ارسال این نامه صحت داشته باشد، در راستای همان نامه نگاری موسوی خوئینی ها است که مدتی قبل منتشر شد، این تحرکات فرار رو به جلو تلقی می شود.

وی افزود: با نوشتن این نامه ها، مشکلات کشور را ناشی از عدم رابطه با آمریکا و عدم مذاکره و گفتگو و یا بحث جبهه مقاومت، حضور فعال در منطقه و... می دانند! این صحبت ها و مواضع را کم و بیش از تریبون های مختلف و از زبان اصلاح طلبان و یاران آنها می شنویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این گونه حرکت ها نمی تواند رافع مسئولیت ناشی از مشکلات کشور باشد،تاکید کرد: سران فتنه و برخی از اصلاح طلبان در سال۸۸ آن مسائل را به راه انداختند و کشور را به عقب انداختند و مشکلات متعددی ایجاد کردند بنابراین باید نسبت به عملکردشان پاسخگو باشند و عذرخواهی کنند.

مجتهد شبستری همچنین به حمایت راس جریان اصلاحات از «حسن روحانی» در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: در دو انتخابات 92 و 96 مردم را برای رای به آقای روحانی تشویق می کرد. او امروز باید پاسخگو باشد نه مدعی- گویا جای مدعی و پاسخگو تغییر کرده است- آقایان به‌جای پاسخگویی مدعی شده اند و این گویا، عادت اصلاح طلبان است که همیشه به‌جای اینکه پاسخگو باشند،مدعی می‌شوند.

وی تاکید کرد: آقایان با این نامه نگاری ها می خواهند مشکلات کشور را ناشی از عدم مذاکره با آمریکا و عدم مذاکره با غرب تلقی کنند و به مذاکره با غرب دعوت کنند حال آنکه ما آزموده ایم و «آزموده را آزمودن خطاست» و در داستان برجام مسئله کاملا روشن شد و فرمایشات مقام معظم رهبری که از اول به مذاکره هم خوش بین نبودند درست از آب در آمد و آن هایی که خوش بین بودند دیدند که از این مذاکرات سودی حاصل نشده است.

حجت الاسلام مجتهد شبستری در پاسخ به این سوال که پس می توان این نامه نگاری ها را، استراتژی جدید اصلاح طلبان در انتخابات دانست؟ اظهارداشت: آنها برای اینکه روحانی رای بیاورد از او حمایت و پشتیبانی کردند و امروز با توجه به وضعیت فعلی کشور و اینکه ما در آینده نزدیک با انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری مواجه خواهیم بود، احساس می کنند دیگر رای نخواهند داشت و مردم اقبالی به آنها نشان نمی دهند چراکه آنها[اصلاح طلبان]را مسبب اوضاع فعلی، مشکلات و نابسامانی‌های اقتصادی می دانند از این رو برای عدم پاسخگویی به نامه نگاری روی آورده اند.

حجت الاسلام مجتهد شبستری تاکید کرد: آقایان راه چاره را در این دیدند که هر از چندی یکبار با نهضت نامه نگاری فضا و موجی ایجاد کنند و مشکلات را ناشی از عدم تفاهم و مذاکره با امریکا و غرب نشان دهند و بگویند که رهبری نظام و جبهه انقلابیون مانع شده اند کاری پیش نروند.

وی با بیان اینکه امروز مردم می دانند راه حل مشکلات چیست،گفت: راه حل، اقتصادمقاومتی و جهش تولید است ضمن آنکه نباید امیدی به آمریکا و غرب داشت.

۱۳۹۹/۱۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...