نسخه چاپی

برانكو:بازی حساسی را بردیم/كاری به اختلاف امتیاز با رقبا نداریم،می‌خواهیم قهرمان شویم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید:«ذره‌ای از هدف‌مان برای قهرمانی كوتاه نمی‌آییم.»

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی مقابل نفت تهران در نشست خبری اش گفت:«اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم.این پیروزی برای ما خیلی مهم بود آن هم به سه دلیل.یکی اینکه حریف ما فینالیست جام حذفی است و تیمی قدرتمند.دوم بازیکنان خوب این تیم مثل شهباززاده و تیموریان و سوم اینکه بازی هایی که بعد از رقابت های لیگ قهرمانان انجام می شود همیشه سنگین است.شما دیدید سه تیم دیگر حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به جز استقلال خوزستان نتوانستند نتیجه خوبی بگیرند که دلیل آن هم خستگی بود. من دیروز به شما و امروز هم به بازیکنانم گفتم هرگز نباید فکر کنند بازی آسانی پیش‌رو داریم و باید با تمام توان‌شان مقابل نفت حاضر شوند تا برد خوب را به دست بیاورند. خوشبختانه این اتفاق رخ داد و من بار دیگر به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از هواداران که به تیم ما شور و نشاط دادند، تشکر می‌کنم.»

او درباره 10 نفره شدن تیم نفت تهران هم حرف زد و گفت:«10 نفره شدن آنها کار ما را سخت تر کرد.با این حال ما توانستیم برتری خودمان را به آنها دیکته کنیم.برای نتیجه گرفتن صبوری کردیم.با اینکه زمین کیفیت بدی داشت، اما توانستیم پیروز شویم. از همه بازیکنانم و هواداران که با حضور پرشورشان ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم.»

خبرنگاری از برانکو درباره قهرمانی پرسپولیس سوال کرد که او این واکنش را نشان داد:«ما کاری به اختلاف امتیاز نداریم و راه‌مان را ادامه می‌دهیم. کاری نداریم رقبا چند امتیاز با ما اختلاف دارند و راه‌مان را ادامه خواهیم داد. تا زمانی که مطمئن نشویم قهرمان می‌شویم، به این روند ادامه خواهیم داد و کوتاه نمی‌آییم.»

او در پایان درباره رضاییان گفت:«دیروز هم گفتم مسئله رضاییان به باشگاه مربوط می‌شود.»

۱۳۹۵/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...