نسخه چاپی

نماینده مجلس:حاضرم جهنم بروم اما تهمتی را كه زده ام پس نمی گیرم/بازخوانی تاریخ

به گزارش نما - روزنامه شهروند در بخشی از یک یادداشت،خاطره ای را در باره رد اعتبارنامه یک نماینده مجلس دوره اول منتشر کرده است.

در این متن آمده است:
در مجلس اول هنگامي كه به اعتبارنامه‌هاي نمايندگان انتخاب‌شده رسيدگي مي‌شد با اعتبارنامه يكي از آنان مخالفت شد. اين فرد بعدا در سقوط هواپيما شهيد شد. مخالفت با او با عنوان اتهامِ داشتن رابطه با سازمان مجاهدين خلق بود. اتهامي كه او و همه كساني كه او را مي‌شناختند، رد مي‌كردند. ولي به دليل فضاي مجلس اعتبارنامه او رد شد.

جالب اينكه وي پس از چندي به سپاه رفت و در آن‌جا فعاليت مي‌كرد و انسانی بسيار متعهد و انقلابي بود. چند ماه پس از رد اعتبارنامه وي، شخصي كه بيشترين كوشش را در رد اعتبارنامه او انجام داده بود، متوجه اشتباهش مي‌شود. به همين دليل نزد ناقل اين خبر مي‌آيد و اقرار مي‌كند كه اشتباه كرده است و چون ناقل خبر با آن نماينده‌اي كه اعتبارنامه‌اش رد شده بود، روابط نزديكي داشت از او مي‌خواهد واسطه شود و از وي حلاليت بطلبد و او را ببخشد.

وقتي كه اين درخواست به آن فرد گفته مي‌شود، مي‌گويد هيچ شكايت و اعتراضي ندارم، مشروط بر اين‌كه وي از همان تريبوني كه مرا به اين اتهام ناروا متهم كرده، اعلام كند اشتباه كرده است. اين درخواست منطقي را به آن نماينده مي‌گويند. فكر مي‌كنيد پاسخ او چه بوده است؟ گفته حتي اگر جهنم هم بروم، حاضر نيستم جلوي مردم اقرار به چنين اشتباهي كنم.

۱۳۹۵/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...