نسخه چاپی

حریق شبانه در دو ساختمان دانشگاهی در پل كالج

به گزارش نما - ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در ساختمان مرکزی دانشگاهی در خیابان انقلاب خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع حریق در ساختمان مرکزی دانشگاهی در خیابان انقلاب در ساعت 22 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان انقلاب نرسیده به پل کالج اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حریق در طبقه منفی یک این ساختمان چهار طبقه رخ داده و اتصال و جرقه کابل اصلی برق سبب وقوع آن شده است.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی اطراف این ساختمان را فرا گرفته بود، گفت: آتش نشانان به سرعت عملیات اطفا را آغاز و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل آن و تخلیه دود حاصل از آن شدند و در ساعت 2:19 به عملیات خود خاتمه دادند، اما به محض بازگشت آتش نشانان به ایستگاه در ساعت 2:50 دوباره وقوع حریق در ساختمان دیگر همین مرکز دانشگاهی در همان محل به آتش نشانی اطلاع داده شد گه دوباره سه ایستگاه به محل اعزام شده و اینبار مشاهده شد که آتش سوزی در طبقه اول ساختمان هفت طبقه رخ داده و حریق به سیم‌های برق طبقه اول و همکف سرایت کرده و دود زیادی ساختمان را فرا گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: آتش نشانان شعله‌های آتش در این ساختمان را نیز مهار و اطفا کرده وپس از ایمن سازی محل در ساعت 5:40 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته وی با توجه به ساعت وقوع، این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

۱۳۹۵/۱۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...