نسخه چاپی

قاتل جوان22ساله:هرجا پسری را با دختری ببینم می كشمش/قاتل با155سال محكومیت،از زندان آزادشده بود!

به گزارش نما - ایران نوشت:چند ماه پیش دختر جوانی سراسیمه به کلانتری رفت و گفت: «مرد ناشناسی که‌قصد سرقت کابل‌های برق بوستان شهری جنت‌آباد را داشت، با پسر جوان همراهم درگیر شد و او را با ضربه چاقو کشت و بعد هم پا به فرار گذاشت.»

به دنبال این اظهارات، کارآگاهان به چهره‌نگاری از ضارب فراری پرداختند و پس از شناسایی‌اش او را دستگیر کردند.
«مهرداد» - 29 ساله - که به جرم سرقت‌های متعدد به 155 سال حبس محکوم شده و به قید ضمانت آزادش کرده بودند، در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: «روز حادثه در حالی که نتوانسته بودم کابل‌های برق را بدزدم، در بوستان جنت‌آباد چشمم به پسر و دختر جوانی خورد و به نظرم رسید آنها با هم دوست خیابانی هستند، به همین خاطر بشدت عصبانی شدم و به پسر جوان چپ‌چپ نگاه کردم. او هم به طرفم آمد که خیلی سریع درگیر شدیم و من با چاقویی که همراهم بود یک ضربه پایین چشم چپش زدم و فرار کردم.»
صبح دیروز متهم به قتل از زندان به شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافت و جلسه دادگاه به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور قاضی حسینی - مستشار - برای محاکمه او برگزار شد.
در ابتدای جلسه نماینده دادستان به شرح کیفرخواست متهم پرداخت و از دادگاه خواستار مجازات او به اتهام قتل پسر جوان به نام «حسین» - 22 ساله - شد. سپس اولیای دم (پدر و مادر مقتول) برای عامل جنایت تقاضای قصاص کردند.در ادامه متهم پای میز محاکمه ایستاد تا از خود دفاع کند.وی در بازجویی‌ها اتهامش را پذیرفت و گفت: «اگر باز هم از زندان بیرون بیایم و چشمم به چنین افرادی بخورد، آنها را خواهم کشت!»
متهم ادامه داد: «من از 9 سالگی از خانواده‌ام طرد شده‌ام و تمام عمرم را در خیابان‌ها گذرانده‌ام. با اینکه به سختی زندگی کرده‌ام، اما هیچ‌وقت تن به رابطه‌های پلید نداده‌ام، به همین خاطر وقتی دیدم پسر و دختر در بوستان رفتار ناشایستی دارند، خونم به جوش آمد و تصمیم گرفتم پسر را ادب کنم. اما نمی‌خواستم او را بکشم، ولی حالا که او کشته شده، چندان پشیمان نیستم!»در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و قرار است به زودی حکمشان را صادر کنند.

۱۳۹۵/۱۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...