نسخه چاپی

سخنگوی كاخ سفید: طرح شكست داعش تدوین شده است

به گزارش نما - واحد مرکزی خبر نوشت: شون اسپایسر گفت رئیس جمهور ترامپ، طرحی را برای شکست دادن داعش دریافت کرده است. این طرح را وزیر دفاع و گروه مشاوران رئیس جمهور در حوزه امنیت ملی تدوین کرده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: رئیس جمهور ترامپ پیشنهاد تقویت ارتش آمریکا را مطرح کرده است. وی دستور بازنگری کامل در وضعیت آمادگی نظامی کشور را صادر کرده است. وی افزایش پنجاه و چهار میلیارد دلاری را نیز برای این بخش مطرح کرده است. وی محافظتهای جدیدی بوجود آورده است تا بر اساس آن، از ورود افرادی به کشور جلوگیری شود که می خواهند به ما آسیب برسانند و این کار در نتیجه یادداشت ریاستی که بیست و هشتم ژانویه امضاء شد انجام شده است. رئیس جمهور ترامپ، طرحی را برای شکست دادن داعش دریافت کرده است. این طرح را وزیر دفاع و گروه مشاوران رئیس جمهور در حوزه امنیت ملی تدوین کرده اند.

شون اسپایسر در ادامه گفت: رئیس جمهور ترامپ همانطور که در زمان رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری قول داده بود، اصلاحات در قوانین مهاجرت کشور را شروع کرده و این مسئله را به اولویت اصلی خودش تبدیل کرده است. برای همین منظور، ایشان دستوری ریاستی امضاء کرده است که درباره کارها برای احداث دیوار در مرزهای جنوبی کشور است و سبب تقویت امنیت عمومی آمریکا می شود. او برای این منظور، اجرای قاطع و قوی قوانین مهاجرتی موجود را نیز مطرح کرده است. او دستور توقف تامین مالی برای نهادهایی را (در ایالتها) صادرکرده است که از اجرایی کردن قوانین دولت فدرال امتناع می کنند. او به وزارت امنیت داخلی آمریکا دستور داده است تا پانزده هزار نیروی جدید استخدام کند که در این تشکیلات برای افزایش محافظت از کشور از آنها استفاده شود.

وی افزود: رئیس جمهور ترامپ برنامه گسترده ای برای اصلاحات در نظام مالیاتی را نیز تنظیم کرده است که سبب راحت تر شدن کارها برای کسب و کارهای کوچک و طبقه متوسط می شود، تعهد جدی برای سرمایه گذاری در زیرساختها را به همراه دارد و این کار سبب ایجاد فرصتهای شغلی و احیای کشور می شود و به ابطال قانون بیمه و درمان اوباما و جایگزین شدن آن با قانون جدید منجر می شود. ایشان هفته گذشته تعامل مستقیم با کنگره را برای ابطال بدترین بخشهای قانون بیمه و درمان اوباما شروع کرد و اینکه به جای این قانون، قانون دیگری به نام قانون درمانی آمریکا وضع شود. این قانون فقط یکی از بخشهای رویکرد جامع رئیس جمهور برای اصلاحات در نظام بهداشت و درمان کشور است.

۱۳۹۵/۱۲/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...