نسخه چاپی

حقوق اسفند فرهنگیان پرداخت شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه با همراهی دولت توانست حقوق اسفند ماه معلمان را زودتر از موعد پرداخت كند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه با همراهی دولت توانست حقوق اسفند ماه معلمان را زودتر از موعد پرداخت کند.

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی روز شنبه در حاشیه هشتمین دوره مجلس دانش آموزی در جمع خبرنگاران درباره پرداخت مطالبات معلمان نیز اظهار داشت: پاداش بازنشستگی فرهنگیان تا سال 94 پرداخت شده است، اما بخشی دیگر از مطالبات از جمله پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 95 و حق التدریس ها از ابتدای مهر تا پایان امسال باقی مانده است.

وی تاکید کرد: تا پایان امسال تلاش می کنیم بخشی از مطالبات معلمان را پرداخت کنیم و با سازمان مدیریت در حال رایزنی هستیم تا بخشی از مطالبات را تا پایان سال بپردازیم و بخش دیگر برای سال آینده باقی می ماند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مجلس دانش آموزی تمرین فعالیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای حضور دانش آموزان در جامعه است.

دانش آشتیانی اظهار داشت: این مجلس بازوی مشورتی قوی برای مدیران آموزش و پرورش است زیرا مخاطبان تصمیم گیری ما دانش آموزان هستند و نمایندگان آنها به عنوان بازوی مشورتی مدیران در مجلس دانش آموزی حضور دارند.

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان در سال آینده گفت: کارگروهی را برای تدوین نظام جدید حقوق معلمان تعیین کرده ایم که در آن بحث رتبه بندی را هم خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش درباره بازگشت مبلغ سه هزار میلیارد تومان به صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بنده نیز این مبلغ را شنیده ام اما هنوز گزارش آن به ما نرسیده و تا جایی که اطلاع دارم 800 میلیارد تومان به صندوق برگشته است.

دانش آشتیانی افزود: کمیته ای که در این باره تعیین کرده ایم در حال بررسی وضعیت صندوق است و شرکت ها و هیات مدیره هایی که فعال نبودند را تغییر داده و افراد متخصص بکار گرفته ایم، به عنوان مثال هیات مدیره جدید بانک سرمایه از سوی بانک مرکزی تایید شده اند و بزودی بکار گرفته می شوند.

۱۳۹۵/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...