نسخه چاپی

پیام رئیسی به مناسبت تشرف مقام معظم رهبری به مشهد

به گزارش نما - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:‌ پیام حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت تشرف مقام معظم رهبری به مشهد منتشر شد.
متن پیام حجت الاسلام رئیسی به مناسبت تشرف مقام معظم رهبری به مشهد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طلوع زیبای بهار و حیات دوباره طبیعت، یکی از جلوه‌های باشکوه قدرت لایزال الهی است که انسان‌های آگاه و ضمیرهای بیدار بشری را به برخاستن دوباره از زمستان فرا می‌خواند و همگان را به انتظار صبح قریب ظهور حضرت موعود فرا می‌خواند.

و اما صد شکر حضرت باری تعالی را که بر ما منت نهاد كه همه ساله توفیق می‌يابیم، این جلوه‌نمایی آیات الهی را در پرتو انوار مضجع نوارنی امام رئوف، حضرت اباالحسن، علی بن موسی الرضا علیه افضل التحیة و الثناء ادراک کنیم و افزون بر آن، میزبان قدوم مبارک ولی امر مسلمین جهان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشیم.

امروز و در شرایطی که پیام انقلاب اسلامی ایران بیش از هر زمانی با عنایات خاصه حضرت حق تعالی، رهبری داهیانه امام راحل عظیم الشان و مقام عظمای ولایت و جان‌فشانی‌های رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل در گوشه و کنار جهان به گوش می‌رسد، ایران اسلامی به عنوان محور جبهه عظیم مقاومت در جهان و رهبر حكيم ما به عنوان پرچم‌دار ایستادگی در برابر زورگویان و مستکبران، موجی خروشان از بیداری ملت‌ها را راهبری می‌کند.

در این شرایط، استکبار جهانی با تمسک به حربه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی و ایجاد نفاق و جنگ‌های نیابتی سعی بر آن دارد که این خروش عظیم را منحرف ساخته و اراده‌های مسلمانان و ولایت مداران را در عرصه پیکار با ظلم و ستم سست سازد. لکن آن‌ها باید بدانند که دانش آموختگان مکتب عاشورا با وحدت و همدلی و تكيه بر اقتصاد مقاومتی بر مشكلات داخلی فائق خواهند آمد و در عرصه بين المللی نيز با ايستادگی محور مقاومت در سوريه، لبنان، بحرين و يمن و تقابل فکری، فرهنگی و نظامی با گروه‌های دست ساخته استکبار و ده‌ها عرصه تقابل مستقیم و غیر مستقیم دیگر، نقشه‌های استكبار را باطل خواهند كرد.

اینک و در آخرین روزهای سال ۱۳۹۵ و در آستانه ولادت حضرت صديقه اطهر، زهرای مرضيه سلام الله عليها، ضمن ابراز خرسندی از تشریف فرمایی قائد عظیم الشأن امت اسلامی و خیر مقدم به محضر معظم له،‌ از مردم مؤمن و انقلابی مشهد مقدس، به‌‌ویژه حضرات آیات، علمای اعلام، روحانیت معظم، خانواده‌ی معزز شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و نیز عموم زائران بارگاه منور رضوی دعوت می‌نمایم روز سه شنبه اول فروردین‌ماه ۱۳۹۶، ساعت ۱۵ برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای مدّ ظله العالی در حرم مطهر رضوی حضور یافته و با بهره بردن از انوار قدسيه اين مضجع منور و استماع بیانات ارزشمند ایشان که نقشه راه سال جدید امت اسلامی را تبیین می‌فرمایند، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت تجدید عهد نمایند.

تولیت آستان قدس رضوی
سید ابراهیم رئیسی
۹۵/۱۲/۲۴

۱۳۹۵/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...