نسخه چاپی

انتقاد یك بازیگر از سر و صدای ترقه‌های چهارشنبه‌سوری

عکس خبري -انتقاد يک بازيگر از سر و صداي ترقه‌هاي چهارشنبه‌سوري

صابر ابر با اشاره به مراسم چهارشنبه‌سوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: «باورم نمی‌شه این همه صدای ترقه و تركیدن و...ما چرا آنقدر زود فراموش می‌كنیم!»

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، صابر ابر بازیگر سینما و تئاتر با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود که به مراسم قاشق‌زنی، از سنت‌های فراموش شده شب چهارشنبه‌سوری اشاره داشت، نوشت: «باورم نمی‌شه اين همه صدای ترقه و تركيدن و... ما همه چيز رو فراموش می‌كنيم!!! ما چرا انقدر زود فراموش می‌كنيم! همين چند وقت پيش يه دنيا غم داشتيم برای عزيزامون! اين همه كمپين درست شد برای چهارشنبه‌سوری‌های آرام! ما كجائيم؟! چرا از بقيه دلخور می‌شيم! چرا هزار تا بهونه می‌آريم برای رفتن! ما همينيم! كافيه سرتون رو از پنجره خونه بيرون ببرين تا بفهميم كجائيم! بابت كجا نگرانيم! دلمون برای كجا می‌سوزه! اين صدای بخشی از ماست كه پای هيچ كمپينی نمی‌ايسته! حتی خودش! خوش به اونايی كه چهارشنبه‌سوری رو ايرانی و اصيل به پا كردن! شبِ اونا بخير و خوش. چهارشنبه سوريشون مبارک.»



در پی وقوع حادثه پلاسکو در سی‌ام دی سال جاری و فوت تعدادی از آتش‌نشانان کمپین‌هایی با عنوان چهارشنبه‌سوری بی‌خطر شکل گرفت که از شهروندان می‌خواست با رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال اجازه دهند آتش‌نشانان این شب را کنار خانواده‌هایشان بگذرانند.

۱۳۹۵/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...