نسخه چاپی

فتاح از مصوبات مجلس در حمایت از كمیته امداد تشكر كرد

رئیس كمیته امداد امام خمینی(ره) طی پیامی به رئیس مجلس از مصوبات نمایندگان در افزایش مستمری مددجویان و بهره‌مندی آنان از تسهیلات قرض‌الحسنه بانكی با هدف امكان افزایش فرصت‌های شغلی قدردانی كرد.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، سیدپرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در پیامی به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، از عملکرد مجلس در تصویب مصوبات حمایتی از مددجویان کمیته امداد قدردانی کرد.

در پیام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آمده است: تصمیمات مدبّرانه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جهت افزایش مستمری مددجویان تحت حمایت این نهاد و سازمان بهزیستی و بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه بانکی به منظور امکان افزایش فرصت های شغلی، خبر مسرّت بخشی برای همه دلدادگان و علاقه‌مندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که تحقق یکی از اهداف متعالی انقلاب را که توجه و حمایت از مستضعفان و نیازمندان جامعه می‌باشد در رفتار و عملکرد نمایندگان خود در خانه ملت شاهد بودند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش دیگری از پیام خود خاطرنشان کرده است که تصمیمات فوق که در راستای برنامه ششم توسعه کشور به تایید منتخبین ملت رسیده، می‌تواند افق روشن‌تری را در توانمندسازی و بهبود وضع معیشتی مددجویان ترسیم کند.

۱۳۹۵/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...