نسخه چاپی

40 تروریست داعش در منطقه سامرا كشته شدند

جنگنده‌های ارتش عراق با بمباران مواضع تروریست‌های داعش در منطقه «سامرا» موفق شدند 40 تروریست را به قتل برسانند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در بمباران مواضع داعش در منطقه «سامرا»، 40 تروریست داعش، کشته شدند.

به نوشته پایگاه خبری «السومریه نیوز»، 40 تروریست داعش که در حال برنامه‌ریزی برای انجام عملیاتهای تروریستی در منطقه سامراء بودند، با بمباران جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش عراق در منطقه «الجزیرة» از توابع سامراء کشته شدند.

بر اساس این گزارش، این تروریست‌ها قصد داشتند، در منطقه سامراء علیه زائران مرقدهای متبرکه شیعیان، عملیات تروریستی انجام دهند. در همین راستا نیز، 12 عامل انتحاری و 4 خودروی بمب‌گذاری شده را آماده کرده بودند. اما با انجام عملیات‌ دقیق شناسایی نیروهای اطلاعاتی عراق و رصد مقرهای حضور عناصر داعش در منطقه، هدف اصلی این تروریست‌ها فاش و مواضع داعش و مکان حضور انتحاری‌ها بمباران شد.

در این عملیات، 25 تروریست داعش حاضر در یکی از مقرهای این گروه تروریستی و 15 تن دیگر از این تروریست‌ها که در سایر مقرها حضور داشتند، کشته شدند.

بنا به گفته منابع اطلاعاتی ارتش عراق، در میان کشته‌ها، نام «ابودجانة» که خود را والی صلاح‌الدین می‌دانست نیز به چشم می‌خورد.

روز گذشته، نیز تلویزیون عراق اعلام کرده بود که «ایاد الجمیلی»، مرد شماره دو داعش به همراه شماری دیگر از این تروریست‌ها در منطقه «القائم» در غرب استان «الانبار» عراق کشته شدند.

۱۳۹۶/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...