نسخه چاپی

بیانیه حزب‌الله در واكنش به حمله تروریستی در سن‌پترزبورگ

به گزارش نما - مهر نوشت: حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی در مترو شهر سن‌پترزبورگ روسیه تاکید کرد که این مشکل عزم روسیه را در مبارزه با تمام اشکال تروریسم سست نمی کند.
به گزارش العهد، حزب الله لبنان در بیانیه ای انفجارهای تروریستی در شهر سن‌پترزبورگ روسیه را محکوم و با خانواده های قربانیان و مردم روسیه ابراز همبستگی کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است: این جنایت که مردم و شهروندان عادی را هدف قرار داد، حلقه ای از سلسله جنایات تروریستی است که تمام جهان را مورد حمله قرار داده است و روسیه با این جنایات تروریستی در سوریه و دیگر مناطق مبارزه می کند. حزب الله بر همراهی خود با دولت و مردم روسیه در این محنت تاکید می کند؛ این مشکل عزم روسیه را در مبارزه با تمام اشکال تروریسم سست نمی کند.

ساعاتی پیش انفجاری در متروی شهر «سن پترزبورگ» رخ داد. بنابر گزارش ها این انفجار در ایستگاه «سنایا پلوشاد» و ایستگاه موسسه تکنولوژی رخ داده است. گزارش های اولیه حکایت از کشته شدن حداقل ۱۰ نفر و زخمی شدن ۵۰ نفر در این انفجار دارد که در میان آنها چند کودک دیده می شود. در پی این حادثه تمامی ایستگاه های متروی سن پترزبورگ بسته شد.

در پی این انفجار«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه تسلیت گفته و دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرده است. این انفجار زمانی روی داد که ولادیمیر پوتین درشهر سن پترزبورگ در اجلاس روزنامه نگاران منطقه ای و محلی به نام «حقیقت و عدالت » سخنرانی می کرد.

۱۳۹۶/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...