نسخه چاپی

چشم انداز بورس در انتخابات اردیبهشت امسال

یك كارشناس بازار سرمایه گفت: اگر با تغییر ریاست جمهوری گرایش دولت بعدی به سمت سیاست مالی انبساطی پیش برود شاهد رونق اقتصادی در جامعه و افزایش نرخ تورم هستیم كه در بازار بورس هم مسبب رونق و رشد شاخص قیمت خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از اقتصادآنلاین: یک کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر با تغییر ریاست جمهوری گرایش دولت بعدی به سمت سیاست مالی انبساطی پیش برود شاهد رونق اقتصادی در جامعه و افزایش نرخ تورم هستیم که در بازار بورس هم مسبب رونق و رشد شاخص قیمت خواهد بود.

اقتصاد آنلاین-هدی دهقان؛ کارشناس بازار سرمایه به وضعیت بازار تا پیش از انتخابات اشاره کردوگقت: عملکرد دولت در چند ماهه اخیر نشان داده که نظر مدیران ابتدا بر حفظ ثبات و بعد حرکت رو به رشد بازار سهام با سرعت آهسته و معقول است.

حامد حداد با اشاره به اینکه یکی از معیارهای بررسی کارنامه اقتصادی دولت یازدهم شاخص بورس اوراق بهادار است،تصریح کرد:دولت سعی در حفظ شرایط کنونی بازار و سپس رشد شاخص دارد، با فرصت زمانی اندک باقیمانده تا انتخابات رشد بازار سهام بیش از رشد اقتصادی غیر منطقی و به دور از شرایط بازار به نظر می‌رسد.

مدیرمعاملات اوراق بهادارپارس ایده بنیان بر این باور است بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات چنانچه ریاست دولت فعلی برای دوره بعدی ادامه دار باشد شرایط کنونی پابرجا بوده و حداقل در چند ماهه پیش رو شاهد افزایش شاخص بورس با سرعت کند خواهیم بود.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: اگر با تغییر ریاست جمهوری گرایش دولت بعدی به سمت سیاست مالی انبساطی پیش برود شاهد رونق اقتصادی در جامعه و افزایش نرخ تورم هستیم که در بازار بورس هم مسبب رونق و رشد شاخص قیمت خواهد بود.

۱۳۹۶/۱/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...