نسخه چاپی

جلالی: حس خوبی به دیدار مقابل پرسپولیس دارم

سرمربی تیم فوتبال پیكان پیش‌بینی كرد تیمش بازی جذابی مقابل پرسپولیس داشته باشد و شانس پیروزی پیكانی‌ها را در این بازی بیشتر دانست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم همه حساسیت‌های این بازی باعث می‌شود که شاهد مسابقه باکیفیتی باشیم و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

وی در ادامه افزود: من خیلی امیدوارانه به این بازی نگاه می‌کنم و حس خوبی دارم. مطمئنم بازیکنانم توانایی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته و می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد وضعیت مرتضی آقاخان تصریح کرد: آقاخان از دو هفته دیگر می‌تواند با ما تمرین کند. امیدوارم این بازیکن در ادامه لیگ بتواند به میدان برود.

جلالی در پاسخ به این سؤال که در تقابل دوباره او و تیمش با پرسپولیس این بار چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد، گفت: با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنانم دارند به این بازی خوش‌بین هستم. هر چند فاصله دو دیدار اخیرمان خیلی کوتاه بوده است. بازیکنان با شور و اشتیاق در تمرینات حضور داشتند و اطلاعات خوبی از حریف داریم. قطعاً هر چقدر اطلاعات‌مان بیشتر باشد، موفق‌تر خواهیم بود.

وی در ادامه درباره اینکه در تقابل با پرسپولیس کمتر به این تیم امتیاز داده است، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شرایطی که وجود دارد، شانس ما را برای پیروزی بیشتر می‌کند. این موضوع را با بازیکنان در میان گذاشتم. خوشبختانه نگاه آنها به این دیدار امیدوارانه است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص حضور گادوین منشا در برنامه نود و تقابل او با پرسپولیسی‌ها گفت: همه به این نتیجه رسیده‌اند که منشا چه بازیکن خوبی است. خوشحالم توانسته‌ایم از راه منطقی چنین بازیکنی را با 100 هزار دلار جذب کنیم. این در راستای رسالتی است که ما مربیان داریم. ما بازیکنان خارجی دیگری آوردیم که رقم‌شان پایین‌تر از منشا بود، اما کیفیت لازم را نداشتند.

«منشا به مانند سایر بازیکنان برای بازی فردا انگیزه دارد»، جلالی با بیان این جمله ادامه داد: مورد دیگری که می‌خواستم بگویم این است که اگر منشا در تیم دیگری بازی می‌کرد یا به تیم دیگری برود، شاید نتواند به موفقیت‌هایش تداوم دهد. دلیل نخست موفقیت منشا این است که بازیکنان ما سعی می‌کنند با توجه به شناخت‌شان از منشا، او را در موقعیت گلزنی قرار بدهند. خود منشا هم در موفقیتش نقش داشته که این مسئله به خاطر موفقیت تیمی بوده است. امیدوارم او در ادامه کار راه درستی را انتخاب کند.

جلالی در پاسخ به این سؤال که آیا این بازیکن نیجریه‌ای قراردادش را تمدید کرده است یا نه، گفت: خیر، قراردادش را تمدید نکرده است.

وی در ارتباط با آینده تیمش در دیدارهای باقیمانده لیگ برتر عنوان کرد: بارها به این مسئله اشاره کردم که پیکان خودش را برای ماندن در لیگ بست. ما جزو سه تیمی بودیم که از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدیم. مجموعه ما از مربیان، بازیکنان و مدیران تلاش‌شان این بود که فضای آرامی را ایجاد کنند. ما سعی کردیم سطح ذهنی بازیکنان را افزایش دهیم و آنها به این باور رسیدند که می‌توانند در لیگ بمانند. پس از این موضوع، اهداف دیگری ترسیم کردیم. شاید راهی که در پیش گرفتیم در حد ظرفیت تیم بوده است، ولی اگر بخواهیم بهتر از این عمل کنیم، باید تیم قوی‌تری داشته باشیم. در بازی‌های باقیمانده می‌توانیم جزو تیم‌هایی باشیم که دنبال کسب سهمیه هستند.

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا در دیدار مقابل پرسپولیس به ضدحملات چشم خواهید دوخت یا بازی هجومی انجام خواهید داد؟»، گفت: اگر تیمی روی ضدحمله کار می‌کند، کار اشتباهی نیست. تاکتیکی که همیشه به کار بستم و به آن هم افتخار می‌‌کنم، نمایشی خوب مقابل تیم‌های بزرگ است. گاهی اوقات اتفاق افتاده که ما مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کردیم و خوب هم نتیجه گرفتیم. بعضی وقت‌ها هم شده است که خوب بازی کردیم، اما نتوانستیم نتیجه بگیریم که این موضوع من را آزرده می‌کند. اینکه مقابل یک تیم بد بازی کنیم و نتیجه بگیریم، مرا راضی نمی‌کند.

جلالی با بیان اینکه برای سال آینده، جلسه خاصی با مدیریت باشگاه پیکان نداشته است، تصریح کرد: مسئولان باشگاه به صورت شفاهی از من خواستند که برای سال آینده به آنها برنامه بدهم. من هم برنامه‌ام را آماده کرده‌ام، اما هنوز کسی از من نخواسته که آن را ارائه کنم.

۱۳۹۶/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...