نسخه چاپی

حریف استقلال به دنبال كسب سهمیه آسیا

سرمربی گسترش فولاد تبریز می‌گوید هدف تیمش حضور در بین 6 تیم نخست جدول رده‌بندی است و نیم نگاهی هم به كسب سهمیه آسیایی دارند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران اظهار کرد: هدف‌گذاری باشگاه و هیات مدیره برای لیگ شانزدهم، حضور در بین 6 تیم نخست جدول رده‌بندی بود. فاصله کنونی ما با تیم چهارم جدول سه امتیاز است و اگر روند رو به رشدمان را حفظ کنیم به این رتبه می‌رسیم. صرف نظر از بازی آخرمان مقابل صبای قم، روند خوبی داشتیم و هیات مدیره از تیم راضی است.
سرمربی گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: در 5 بازی باقی مانده می‌توانیم به بالای 40 امتیاز برسیم. معتقدم هر کس به این حد نصاب برسد، جزو 6 تیم برتر لیگ خواهد بود. سه بازی خانگی پیش روی‌مان است و با توجه به شرایط فکر می‌کنم، بتوانیم 40 امتیاز را کسب کنیم. نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی داریم اما اولویت کنونی باشگاه این موضوع نیست. اولویت مان این است که بتوانیم آینده‌سازی کنیم. از ابتدای فصل که بازیکنانی مانند نیما مختاری را به بازی گرفتیم و برای فصل آینده تیم جوان‌تری خواهیم داشت. در این فصل هم میانگین سنی تیم را پایین آوردیم.
او تاکید کرد: علاوه بر حفظ هویت، تیم‌مان را جوان‌تر می‌کنیم و نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی خواهیم داشت. این قول را می‌دهم که گسترش فولاد در سال‌های آینده جزو تیم‌های قدرتمند لیگ برتر خواهد بود.

۱۳۹۶/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...