نسخه چاپی

داعش ده‌ها تن از اهالی موصل را به گلوله بست

به گزارش نما - ایرنا نوشت: منابع خبری بامداد شنبه گزارش دادند که گروه تروریستی داعش ده ها تن از اهالی شهر موصل را که قصد فرار از شهر را داشتند کشته و اجساد آن ها را از تیرهای برق در این شهر آویزان کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، عناصر داعش طی روزهای گذشته با جلوگیری از فرار غیر نظامیان از بخش های تحت کنترل خود شمار زیادی را کشتند.
بنابراین گزارش، شورای امنیتی کردستان عراق تاکیدکرد که شمار کسانی که طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته توسط داعش در موصل کشته شده اند به 140 نفر می رسد.

یکی از ساکنان محله الفاروق شهر موصل به رویترز گفت که بیش از 40 غیر نظامی در بخش قدیمی شهر موصل پس از اینکه عناصر داعش آنها را دستگیر کردند، کشته شدند.

تحرکات گروه های تروریستی و اقدامات آنها علیه غیر نظامیان همزمان با حمله آمریکا به سوریه در عراق و سوریه افزایش یافته است.
حملات سنگین داعش طی سه روز گذشته در مناطق الحضر، محکول، تکریت، شهر بیجی، محور بیجی - الزویه، بیجی - الصینیه، غرب بیجی ، شمال العظیم و نیز حملات سنگین این گروه در السعدیه در استان دیاله و نیز حملاتی در غرب استان الانبار و نیز شمال شرق بعقوبه مرکز استان دیاله صورت گرفته است.

۱۳۹۶/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...