نسخه چاپی

رهایی 3 نفراز چنگ گروگانگیر مسلح در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: گروگانگیر مسلح كه زنی جوان و 2 كودكش را در مشهد ربوده بود با واكنش سریع پلیس در كمتر از چند ساعت دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: گروگانگیر مسلح که زنی جوان و 2 کودکش را در مشهد ربوده بود با واکنش سریع پلیس در کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: مردی جوان دیروز به کلانتری مهرگان مشهد مراجعه و اظهار کرد فردی با تهدید اسلحه خواهر 32 ساله اش و 2 کودک وی را از بلوار طبرسی مشهد ربوده و به مکان نامعلومی انتقال داده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع ماموران کلانتری مهرگان تحقیقات گسترده را با هدایت فرمانده انتظامی مشهد آغاز کردند. زن ربوده شده نیز در تماس تلفنی چند ثانیه ای با خانواده اش اعلام کرده بود فرد گروگانگیر او و 2 کودکش را با تهدید اسلحه به منزلی مسکونی برده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تحقیقات گسترده با ردزنی اطلاعاتی تا ساعت 2:30 بامداد امروز 22 فروردین ادامه داشت و پس از شناسایی محل اختفای گروگانگیر پلیس وارد عمل شد.

وی افزود: گروگانگیر مسلح که دچار ترس و وحشت شده بود اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و زن جوان کرد؛ در این درگیری زن 32 ساله از ناحیه کتف به صورت سطحی مجروح شد.

سردار امیری مقدم ادامه داد: این عملیات تا ساعت هفت امروز ادامه داشت و پلیس با رعایت احتیاط لازم مادر و 2 کودک 9 و 11 ساله اش را از چنگ آدم ربای مسلح رها کرد.

وی گفت: متهم نیز که از ناحیه گلو اقدام به خودزنی کرده بود به همراه زن جوان به بیمارستان انتقال یافتند؛ وضعیت جسمی این 2 نفر رضایتبخش است و یک قبضه کلت کمری، یک تیر فشنگ و پوکه در محل کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای روشن شدن انگیزه آدم ربایی با توجه به شناخت قبلی متهم 35 ساله از زن جوان و خانواده اش، ادامه دارد.

۱۳۹۶/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...