نسخه چاپی

سید احمد كاشانی: یارانه ها را بر می دارم

سید احمد كاشانی فرزند آیت الله ابوالقاسم كاشانی با حضور در ستاد انتخابات كشور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی كرد و گفت: برچیدن بساط یارانه ها در دستور كارم خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، سید احمد کاشانی متولد 1326 و آخرین فرزند آیت الله کاشانی و نماینده دوره اول و دوم مجلس شورای اسلامی از حوزهٔ انتخابیهٔ شهرستان نطنز بوده است.
وی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: در صورتی که رییس جمهور شوم اصلاح قانون انتخابات و برچیدن بساط یارانه ها در دستور کارم خواهد بود.
کاشانی گفت: برای تمام بخش های مدیریتی کشور برنامه دارم و در بسیاری از زمینه ها صاحب نظر هستم.
وی ادامه داد: در سال 1388 و 1392 نیز داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بودم اما صلاحیت من از سوی شورای نگهبان احراز نشد.
ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز گذشته(سه شنبه) در ستاد انتخابات کشور آغاز و تا روز شنبه آینده 26 فروردین به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود.
براساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایطی که دارای شرایط 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور هستند، شخصا یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار می‌توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در امسال گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۱۳۹۶/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...