نسخه چاپی

اطلاع‌رسانی پلیس درباره انفجار در مسیر تیم فوتبال دورتموند

پلیس دورتموند اعلام كرد انفجار شب گذشته نزدیك به اتوبوس تیم فوتبال این شهر، تلاشی هدفمند برای ارتكاب قتل بوده است.

به گزارش نما، خبرگزاری دانشجو به نقل از ژورنال؛ به دنبال وقوع سه انفجار نزدیک به اتوبوس حامل تیم فوتبال بورسیا دورتموند آلمان که به مجروح شدن یک فوتبالیست و یک پلیس منتهی شد، تحقیقات گسترده‌ای در ارتباط با عامل این حمله و انگیزه احتمالی وی آغاز شده است.



"گرگور لانگه"، رئیس پلیس شهر دورتمند اعلام کرد این واقعه یک "حمله هدفمند" بوده که به منظور ارتکاب قتل صورت گرفته است. تاکنون هیچکدام از مقامات امنیتی آلمان تروریستی بودن انفجار شب گذشته دورتموند را تایید نکرده‌اند.



"گرگور لانگه" در ادامه اظهاراتش گفت: تحقیقات درمورد هدفمند بودن این حمله همچنان ادامه دارد.



اتوبوس حامل تیم بورسیا دورتموند عازم بازی مقابل تیم موناکو در چارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که این حادثه رخ داد. در این انفجار "مارک بارترا"، مدافع بورسیا دورتموند و یک نیروی پلیس مجروح شدند. اتوبوس این تیم فوتبال نیز از دو ناحیه آسیب دید و بخشی از شیشه‌های آن خرد شد.



بازی تیم‌های فوتبال بورسیا دورتموند و موناکو به امروز –چهارشنبه- موکول شد. فیفا با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان این حادثه اعلام کرد: تمامی مسئولان فیفا نگران مردم شهر دورتموند و هواداران هر دو باشگاه پس از حادثه شب گذشته هستند. ما از نزدیک پیگیر شرایط مارک بارترا هستیم و امیدواریم هر چه سریعتر بدون مشکل تیمش را همراهی کند. فیفا انفجار دورتموند را محکوم می‌کند. همه ما منتظر اطلاعات بیشتری هستیم.



"هانس یوآخیم واتسکه"، مدیر عامل باشگاه دورتموند، اظهار داشت این انفجارها بازیکنان را شوکه کرده است. وی ابراز امیدواری کرد بازیکنان از نظر روحی در شرایطی باشند که بتوانند روز چهارشنبه بازی کنند.

۱۳۹۶/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...