نسخه چاپی

نمی توان با مدیریت جزیره ای كشور را اداره كرد

دبیر كل آبادگران جوان گفت: مدیریت در كشور ما جزیره‌ای است و نمیتوان به این صورت كشور را اداره كرد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، حسن بیادی دبیر کل آبادگران جوان با حضور در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مستقل در انتخابات شرکت کردم و نه در قالب حزب خاص سیاسی.

وی درباره پایبندی به قانون گفت: آمده ام تا بگوییم کسانی که چه در داخل و چه در خارج وزارت کشور به مردم توهین می‌کنند خلاف می‌کنند.

بیادی ادامه داد: باید قوانین و احزاب درست شود تا مردم در ان‌ها حضور داشته باشند. جای این که کاری کنند تا مشارکت مردمی که مدنظر مقام معظم رهبری است افرایش یابد به مردم توهین می‌کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند کاری کنید که مردم بیایند، اما عده ای به نحوی مصاحبه می‌کنند که انگار کفیل مردم هستند.

بیادی بیان کرد: من تا امروز نیامده بودم، چون صلاح نمی‌دانستم، اما امروز دائم به مردم توهین می‌کنند. به جای تغییر ساختار اجتماعی به مردم توهین می‌کنند. اگر قانون اجازه می‌دهد همه ثبت نام کنند. چرا معاون سیاسی می‌گوید مردم نباید بیایند قانون را اصلاح کنید.

بیادى تصریح کرد: اگر شورای نگهبان تایید صلاحیتم نکند تمکین می‌کنم. اولویت‌های زیادی در کشور وجود دارد، اما به نظر من مهمترین ان محیط زیست است.



وى ادامه داد: حل معضلات کشور در مجلس است اگر درست نظارت و قانون گذاری شود این مشکلات بوجود نمی‌اید. مدیریت در کشور ما جزیره‌ای است و نمیتوان به این صورت کشور را اداره کرد.

۱۳۹۶/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...