نسخه چاپی

روحانی با موشك رای جمع می كند

در ایران بازار انتخاباتی ایران به شدت داغ است و باید گفت هرچه به انتخابات ایران نزدیك تر می شودیم، حسن روحانی سیاست های تندرو و اصولگرایانه تری را در این رابطه اتخاذ می كند.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، وب سایت هندی هنس ایندیا در گزارشی به برنامه موشکی ایران و انتخابات ایران پرداخت و نوشت: در ایران بازار انتخاباتی ایران به شدت داغ است و باید گفت هرچه به انتخابات ایران نزدیک تر می شودیم، حسن روحانی سیاست های تندرو و اصولگرایانه تری را در این رابطه اتخاذ می کند.


این وب ساست افزود: حسن روحانی در صحبت های روز شنبه خود با صراحت بیان کرد که ایران از کسی در مورد افزایش و ارتقای توانایی های موشکی خود اجازه نمی گیرد.

در ایران در حال حاضر بازار انتخابات ریاست جمهوری بسیار داغ است و حسن روحانی امیداور است که بتواند برای دومین بار رئیس جمهور ایران شود و وی مجبور است در مورد انتقاداتی که از او در زمینه گرایشات به غرب می شود به نوعی دفاع کند. انتقادات از او بعد از امضای توافق هسته ای در مورد اینکه وی بیش از حد از غربی ها استقبال می کند، افزایش یافته است.


این وب سایت هندی افزود: رئیس جمهور آمریکا ترامپ نیز از توافق هسته ای ایران در مبارزات انتخاباتی خود انتقاد کرد و با صراحت اعلام کرد که برنامه موشکی ایران را متوقف خواهد کرد.

این وب سایت در پایان نوشت: حسن روحانی در صحبت های خود تاکید داشت که برنامه موشکی ایران برای دفاع از کشور و صلح آمیز می باشد.

۱۳۹۶/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...