نسخه چاپی

تصمیم نمایندگان مجلس درباره حج امسال

مجلس شورای اسلامی جلسه غیرعلنی خود را با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسكر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت آغاز كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مجلس شورای اسلامی جلسه غیرعلنی خود را با حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت آغاز کرد.

براساس برنامه ریزی هیات رییسه مجلس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست حجاج ایرانی برای تشریح برنامه های فرهنگی کشور در سال جاری، توضیح برنامه های فرهنگی دولت در حوزه داخلی و منطقه ای و تعامل با کشورهای مسلمان به ویژه عربستان و ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این وزارتخانه و سازمان حج و زیارت در حوزه های مرتبط هستند.

همچنین توضیحات و ابهام زدایی این دو مقام مسئول از انتشار اخباری در شبکه‌های مجازی درباره انصراف جمعی از زائران یزدی و تبریزی از حج تمتع، توضیح درباره انتشار سخنان فردی در فضای مجازی که خود را سفیر سابق ایران در عربستان نامید و پاسخ به برخی شایعات درباره قرار نداشتن پرچم کشورمان روی میز وزیر حج عربستان در مذاکرات طرف ایرانی و سعودی در دستور کار این نشست قرار دارد.

جزییاتی از جلسه غیرعلنی مجلس

رئیس مجلس جزییات جلسه غیرعلنی امروز مجلس را تشریح کرد.

علی لاریجانی در نشست علنی امروز چهارشنبه(30 فروردین) مجلس شورای اسلامی، در توضیح محورهای جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در این جلسه صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین قاضی عسگر نماینده مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت برای ارائه توضیحاتی درخصوص انجام فریضه حج حضور داشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این جلسه صالحی امیری و قاضی عسگر توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده برای اعزام حجاج به عربستان سعودی به نمایندگان داده و نکاتی که باید در این اقدام لحاظ کنند متذکر شدیم که در مسیر کار مورد توجه قرار بگیرد.

۱۳۹۶/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...