نسخه چاپی

همه چیز در خصوص مراسم قهرمانی پرسپولیس

مراسم قهرمانی پرسپولیس با حضور رزم نوازان ارتش و مراسم آتش بازی برگزار می شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15:40 امروز (چهارشنبه) با حضور رزم نوازان ارتش جمهوری اسلامی ایران و نواختن سرود ملی آغاز می شود. در ادامه از 29 جانباز ارتشی به مناسبت بزرگداشت روز ارتش تجلیل به عمل می آید.
پس از اجرای گروه موزیک ارتش، خوانندگان پرسپولیسی سرودهای مخصوص قهرمانی این تیم را خواهند خواند و پس از آن فدراسیون فوتبال در مراسمی از یدالله جهانبازی داور سابق فوتبال ایران که به تازگی از قضاوت خداحافظی کرده تقدیر به عمل می‌آورد.
از ساعتی پیش مسئولان برگزاری جشن قهرمانی، سکوهای مخصوص اجرای مراسم را آماده می‌کنند و همچنان مشغول کار بر روی آن ها هستند.
صدها گلوله رنگی با ارتفاع ‌های مختلف در نظر گرفته شده که پس از بالا بردن جام توسط پرسپولیسی‌ها شلیک خواهند شد. نورافشانی ورزشگاه آزادی به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.
در همین راستا، حجت الله بهمنی، روابط عمومی سازمان لیگ تاکید کرد که جام قهرمانی این تیم نسبت به فصل قبل تغییر کرده و طرح بسیار زیبا و خاصی پیدا کرده است. او همچنین گفت که برای اهدای جام، از وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون فوتبال و سرپرست باشگاه پرسپولیس دعوت شده اما حضور وزیر ورزش قطعی نیست.
او درباره اینکه آیا برای بارش باران بیش بینی شده است گفت: اگر باران ببارد تا شروع مراسم روی سکوی قهرمانی کاور می‌کشیم اما هنگام اجرای مراسم ممکن است بارش باران عملکرد دستگاه‌های کاغذ پاش را مختل کند. با این حال مراسم آتش بازی تحت هر شرایطی بدون مشکل انجام می‌شود.
اکنون حضور پنج هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارند و لحظه به لحظه بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

همچنین هوای نیمه ابری تهران احتمال بارش باران را افزایش داده است.

۱۳۹۶/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...