نسخه چاپی

نجات معجزه آسای مردی كه آدم رباها گلویش را بریدند و در بیابان رها كردند

به گزارش نما - ایران نوشت:چندی قبل راننده یک کامیون هنگام عبوراز جاده‌ای درمرکزکشور، ناگهان با پیکرخونین و نیمه جان مرد جوانی روبه‌روشد واورا با عجله به بیمارستان رساند.

با توجه به وضعیت بیمار، مسئولان بیمارستان بلافاصله پلیس را خبر کردند و راننده میانسال کامیون تحت بازجویی قرار گرفت. او به کارآگاهان گفت: «در حال عبور از جاده‌ای در خارج از شهر بودم که چشمم به این جوان مجروح افتاد به خاطررضای خدا او را به بیمارستان آوردم. وقتی من رسیدم او تنها بود و به دلیل خونریزی زیاد نیمه بیهوش بود.»


پس ازنخستین معاینات وبررسی‌ها مشخص شد عامل یا عاملان این حمله وحشیانه با اصابت ضربات متعدد چاقو به بدن وبریدن گلوی مرد جوان، قصد کشتن او را داشتند که با رسیدن بموقع راننده کامیون، او از مرگ حتمی نجات یافت. پس از بهبود نسبی مرد جوان وتحقیق ازاو، پرونده این ماجرای هولناک برای رسیدگی به شعبه نهم دادسرای جنایی تهران منتقل شد.


«پژمان»وقتی در برابر بازپرس سهرابی ایستاد گفت: «روز حادثه چند مرد ناشناس زنگ خانه‌ام را زدند و به بهانه اینکه خودروی مدل بالایم را جای بدی پارک کرده‌ام مرا از خانه بیرون کشیدند. وقتی پایین رفتم و خواستم سوار خودرویم شوم ناگهان آنها با چاقو و قمه به من حمله کردند و با تهدید مرا داخل خودرو انداخته و بسرعت حرکت کردند. در راه دست و پایم را بستند و با اینکه یک چک 200 میلیونی به آنها دادم اما بی‌توجه به حرف‌های من و بدون هیچ توضیحی به نقطه‌ای نامعلوم می‌رفتند. در راه تلفن یکی از آنها زنگ خورد و وقتی شنیدم که می‌گفت: «قبر را آماده کردی؟» تازه فهمیدم قصد کشتنم را دارند.در میانه‌های راه، راننده‌ای که پشت فرمان نشسته بود پیاده شد و یکی دیگر از مردان خشن جای او نشست. وقتی به بیابان رسیدیم آنها پیاده‌ام کردند و با چاقو چند ضربه به بدن و یک ضربه به گلویم زدند و سواربر خودروی گران قیمتم وبه تصوراینکه جان سپرده‌ام دور شدند. درحالی که خون زیادی از من می‌رفت و نیمه جان شده بودم یک بار از هوش رفتم اما بار دوم که به هوش آمدم سعی کردم خودم را به جاده برسانم.وقتی به نزدیک جاده رسیدم با دیدن کامیون ودراوج ناامیدی برایش دست بالا بردم اما همان موقع از هوش رفتم.وقتی هم چشم بازکردم خودم را در بیمارستان دیدم.»

پس از این اظهارات، بازپرس جنایی دستورتحقیق برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان فراری را صادر کرد.این درحالی بود که خودروی شاسی بلند سرقتی نیز درغرب کشور پیدا شد.
در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی، هویت مردان ناشناس را شناسایی و یکی از آنها را در عملیاتی ویژه دستگیرکردند. متهم در جریان بازجویی‌ها به آدم ربایی اعتراف کرد اما مدعی شد تنها در آدم ربایی شرکت داشته و در بین راه از همدستانش جدا شده است؛ ادعایی که از سوی شاکی پرونده نیز تأیید شد.درحال حاضرردیابی‌ها برای دستگیری سایر آدم ربایان ادامه دارد.

۱۳۹۶/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...