نسخه چاپی

الهلال در اندیشه پیروزی، پرسپولیس به فكر پول

مسئولان باشگاه پرسپولیس برخلاف رقیبان خود به لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یك بنگاه اقتصادی نگاه می كنند.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی روز دوشنبه هفته جاری برای برگزاری دیدار برگشت خود مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در مسقط به میدان می رود که با وجود کسب سومین قهرمانی خود در لیگ برتر کشور شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی در لیگ قهرمانان اسیا ندارد. موضوعی که بیش از مسائل فنی و غیبت بازیکنانی چون سید جلال حسینی ، سروش رفیغی و احتمالا محمد انصاری در این بازی حساس برای نماینده کشورمان مشکل ساز می شود برگزاری این دیدار در مسقط عمان با الهلال و رایگان شدن این بازی برای هواداران تیم عربستانی است.

مسئولان باشگاه عربستانی تمام بلیط های دیدار تیمشان مقابل پرسپولیس را خریداری کردند تا هواداران الهلال به طور رایگان به ورزشگاه سلطان قابوس بیایند و از شاگردان رامون دیاز حمایت کنند. با توجه به نزدیکی مصافت عربستان و عمان پیش بینی می شود در این مسابقه نیز مثل دیدار رفت هواداران عربستانی بیشتر از هواداران پرسپولیس باشند. این موضوع نشان می دهد سعودی ها با وجود صدر نشینی در گروه در صدد هستند تا از هر طریقی برای شکست دادن نماینده ایران استفاده کنند.

حال کافی است این اقدام مسئولان الهلال را در کنار اقدام باشگاه پرسپولیس قرار دهید که نه تنها هیچ کدام از دیدارهای آسیاییشان را رایگان نکردند بلکه حتی با گران کردن دیدار سرنوشت ساز با الریان در ورزشگاه آزادی عملا تیم خود را از سلاح حمایت 100 هزار هوادار محروم کردند. این در حالی است که باشگاه استقلال نیز که مانند پرپسولیس از مشکلات مالی رنج می برد تمام دیدار های گذشته خود در ورزشگاه آزادی را برای هوادارانشان رایگان کرده بود و در دیدار این هفته با الاهلی نیز قیمت بلیت های ورزشگاه آزادی را به طور محسوس کاهش داد.

البته نگاه اقتصادی باعث شد تا در ابتدای فصل نیز همه تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان به تبعیت از فدراسیون فوتبال ، به بازی در مسقط به عنوان میزبان تیم های عربستانی تن دهند تا عملا در هر دو مسابقه رفت و برگشت مقابل سعودی ها مهمان باشند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسبا را برخلاف لیگ برتر زیاد جدی نگرفتند و به جای نتیجه گرفتن بیشتر به این مسابقات به عنوان یک منبع درآمدزایی برای پرداخت بدهی هایشان نگاه می کنند. در حالی که می توانستند با کاهش هزینه های بی دلیل خود در طول فصل جاری دست نیاز به سمت هواداران دراز نکنند.

۱۳۹۶/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...