نسخه چاپی

كمیته فنی پرسپولیس كجاست؟

عکس خبري -کميته فني پرسپوليس کجاست؟

عضو كمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: ۳۰ میلیون هوادار به راحتی بدست نیامده كه هر بازی آنها را از دست بدهیم.


به گزارش نما، ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با فارس درباره شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول بد کار نکرد و بازی را با سپاهان پایاپای دنبال کرد. موقعیت‌های این مسابقه هم یک در برابر یک بود اما در نیمه دوم نمی‌دانم چه بلایی سر بچه‌ها آمد.

وی افزود: در نیمه دوم ، بازی عجیب از دست پرسپولیس خارج شد. در وسط زمین از ساختار دفاعی به مشکل خوردیم. پرسپولیس که در حمله همیشه حرف اول را می‌زد موقعیت چندانی نداشت و دلیل اصلی اش از دست دادن میانه میدان بود. چون هر تیمی در هر فوتبالی وسط زمین را به حریف داد قطعا دچار مشکلاتی خواهد شد که روز گذشته هم همین موضوع حرف اول را می‌زد.

آشتیانی ادامه داد: متأسفانه هر چه از بازی می‌گذشت مشکلات پرسپولیس بیشتر می‌شد، مخصوصا از لحاظ بدنی که به نظرم بچه‌ها چون بدنسازی حرفه‌ای نداشتند و اصلا معلوم نیست خواب و خوراکشان چطور بوده، در نیمه دوم بازی خیلی ضعیفی نشان دادند. در 20 دقیقه آخر بازی اصلا توان راه رفتن نداشتند و این جای سؤال داشت.

وی با انتقاد از ترکیب پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم در پرسپولیس با چه هدفی ترکیب پرسپولیس را می‌چینند؟ نیمکت نشینی قاضی و نبودن انصاری فرد در پرسپولیس به نظر شما عاقلانه است؟ اصلا چرا قاضی و زاید دیر به میدان آمدند؟ به نظر من بازیکنان و حتی کادر فنی سرگردان بودند. قبلا کمیته فنی بود که قرار بود به این شرایط رسیدگی کند اما کجاست آن کمیته فنی که بتواند به پرسپولیس کمک کند؟ متأسفانه هیچ خبری نیست تا دو راهکار به سرمربی بدهد و سرمربی بداند که 4 نفر افکار او را بررسی می‌کنند.

آشتیانی همچنین در پاسخ به سؤالی که بهتر است ژوزه بماند یا برود گفت: باید قبول کنیم ژوزه انتخاب پیشکسوتان پرسپولیس است. قرار بود در ابتدای راه و در جلسات کمیته فنی دو مربی ایرانی در کنار ژوزه باشند که خدا را شکر یکی در حال اضافه شدن است. هرچه ما گوشزد کردیم که این کار باید زودتر انجام شود متأسفانه هیچکس گوش نداد. پرسپولیسی‌ها باید بدانند که این پیشکسوتان بودند که پرسپولیس را بزرگ کردند و باید برای حفظ شخصیت این تیم بجنگند.

وی افزود: 5 بازیکن تأثیرگذار تیم ملی را در خدمت داریم پس چرا باید اینطور بازی کنیم که هم نتیجه و هم بازی را ببازیم؟ 30میلیون هوادار را آسان بدست نیاوردیم که با هر بازی آنها را آسان از دست دهیم به همین دلیل من از همه هواداران معذرت‌خواهی می‌کنم و ما را به خاطر این نتایج ببخشند. باشگاه پرسپولیس هم باید بداند با تشکیل کمیته فنی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من در حال حاضر هر مربی جایگزین ژوزه شود تا بخواهد نظر خود را در این تیم اعمال کند 4 یا 5 هفته طول می‌کشد. پس ما نباید در حال حاضر اشتباهی کنیم که بعدا افسوس بخوریم. امیدوارم بازیکنان هم به خودشان بیایند و با چهره‌ای جدید در دیدارهای بعدی به میدان بروند تا به نتایج دلخواه برسد.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...