نسخه چاپی

رئیسی: هیچ‌ گاه مدیران را اتوبوسی تغییر ندادم

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده هیچگاه اتوبوسی نیامده و هیچگاه اتوبوسی تغییر مدیران ندادم و مدیرانی كه تحول پذیر باشند در حوزه اقتصاد و نظام اداری كشور می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: حجت‌الاسلام رئیسی در مورد برنامه‌اش درباره مناظره دوم اظهار داشت: تا کنون موضوع مناظره دوم را به ما اعلام نکرده‌اند اما آنچه که مسلم است مناظره‌ها بر اساس دغدغه‌های مردم تنظیم می‌شود و آنچه که سوال مردم است از کاندیداها سوال می‌شود.

وی افزود: در مناظرات همچنین زمینه اظهار نظر و تضارب آرا میان کاندیداها وجود دارد.

رئیسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ارزیابی‌اش از اولین مناظره برگزار شده گفت: به نظرم در مناظره اول اصل پرداختن به مسائل اجتماعی که جز دغدغه‌های مردم است مطرح شد و نوع سوالاتی که چه به صورت فردی و چه به صورت جمعی مطرح شد کاملا به دغدغه‌های مردم ارتباط داشت و بنده نیز به عنوان کاندیدا سعی کردم با مطالعاتی که انجام دادم وبرنامه‌هایم دیدگاههای خود رابیان کنم.

این کاندیدای ریاست جمهوری با اشاره به مناظرات آینده گفت: امیدوارم در مناظره آینده مردم عزیز بتوانند ارزیابی بهتری از دیدگاههای کاندیداها داشته باشند و برنامه‌ها و دیدگاههای بنده رانیز مردم عزیز ایران بشنوند.

وی همچنین درمورد حضورش در شبکه جام‌جم گفت: به شبکه جام‌جم آمدم چرا که کانال ارتباطی داخل کشور با ایرانیان خارج از کشور است و نسبت به مسائل کشور حساس هستند و رای شهروند داخل وخارج کشور با یکدیگر مساوی است و حتما یاد نسبت به کاندیداها آشنایی داشته باشند. در شبکه جام‌جم حاضر شدم تا خود را به ایرانیان خارج از کشور معرفی کنم.

رئیسی در ادامه در پاسخ به این سوال که تا کنون کدامیک از برنامه‌های صدا وسیما در جهت جلب آرای شما تاثیرگذار بوده، تصریح کرد: برای مشخص شدن نظر مردم باید به سازمان‌های آمار سنجی مراجعه کرد اما به نظرم آنچه که در صدا وسیما در جهت معرفی کاندیداها به وقوع می‌پیوندد اگر کاندیداها نیز ستادی هم نداشته باشند برای معرفی آنها همین برنامه‌ها کفایت می‌کند.

این کاندیدای ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که اولویت اول مردم چیست گفت: اولویت امروز جامعه ما به نظر می‌رسد که مسائل اقتصادی و معیشتی است و محرومین و فقرا همین امشب مشکل معیشت خود را دارند و هرچه زودتر بتوانیم دغدغه مردم را کاهش دهیم باری را زا دوش محرومین برداشته‌ایم.

وی افزود: البته حل قطعی مشکل محرومین در ابتدای دولت نیاز به چند ماه زمان دارد اما به نظر من این مسئله کاملا امکان پذیر است که یارانه دهکهای پایین جامعه را به سه برابر افزایش داد و نسبت به حل مشکل بیکاری در آغاز کار رفع مشکلات کارگاههای غیر فعال و آوردن آنها به مدار تولید خواهد بود و این اقدام در روزهای نخستین دولت انجام خواهد شد.

رئیسی با بیان اینکه نکته‌ای که اکنون وجود دارد تغییر بحث مدیریتی در کشور است گفت: این تغییر رویکرد را ما در برخی از حوزه‌های مدیریتی تجربه کردیم و به طور مثال از زمانی که در آستان قدس ماموریت پیدا کردم حتی زائرین نیز این تغییر رویکرد مدیریتی را احساس کردند و مدیران متوجه شدند که باید در تغییر رویکرد شریک شوند.

وی در پایان تصریح کرد: بنده هیچگاه اتوبوسی نیامده و هیچگاه اتوبوسی تغییر مدیران ندادم ومدیرانی که تحول پذیر باشند در حوزه اقتصاد و نظام اداری کشور می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند و اگر ساختارهای مدیریتی در کشور عوض شود اولین کسانی که تشکر خواهند کرد کارکنان ادارات خواهد بود.

۱۳۹۶/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...