نسخه چاپی

قتل زن جوان ، هنگام فرار با ماشین حامل هروئین با شلیك پلیس

به گزارش نما - ایران نوشت:چند شب قبل مأموران گشت کلانتری در یکی از خیابان‌های جنوب تهران به مرد جوانی مشکوک شدند که به نظر می‌رسید قصد سرقت دارد.

مرد جوان با دیدن مأموران پا به فرار گذاشت و بدون توجه به دستور ایست آنها وارد کوچه بن‌بست شد. بعد هم سوار خودروی پرایدی شد که کنار کوچه منتظرش ایستاده بود و زن جوانی هم داخل خودرو نشسته بود.

از آنجا که کوچه بن‌بست بود مرد جوان با خودروی پرایدش دنده‌عقب گرفت و پس از آسیب رساندن به خودروی پلیس با سختی فراوان از کوچه خارج شد. همان موقع مأموران به تعقیب ادامه دادند تا اینکه برای متوقف کردن زن و مرد جوان چند تیر هوایی شلیک کردند. اما مرد پراید سوار همچنان به فرار ادامه داد و در نهایت مأموران چرخ‌ها و چراغ خودروی پراید را هدف قرار دادند و چند تیر به سمت ماشین شلیک کردند که یکی از تیرها از چراغ عقب خودروی پراید عبور کرده و با سرنشین زن برخورد کرد.

پس از توقف خودرو، زن جوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت خونریزی جان سپرد.با مرگ زن جوان، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام و بررسی‌ها در این باره آغاز شد. تیم جنایی در تجسس‌های بعدی پی بردند مرد دستگیر شده سابقه سرقت دارد. ضمن اینکه داخل خودرواش نیز مقدار زیادی هروئین کشف شد.

مرد بازداشت شده چندی قبل زن جوان را به عقد موقتش درآورده بود.در حال حاضر بازپرس جنایی از کارآگاهان و کارشناس‌ها خواسته است درباره تیراندازی و مرگ زن جوان تحقیق کنند تا روشن شود آیا مأموران مرتکب قصور شده‌اند یا نه.

۱۳۹۶/۲/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...