نسخه چاپی

نتانیاهو: فلسطینی‌ها كودكانشان را با صلح پرورش نمی‌دهند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام كرد كه رئیس جمهوری آمریكا دو هفته دیگر به اراضی اشغالی سفر می‌كند. اسرائیل ایستگاه اول سفر ترامپ به منطقه است

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، به نقل از القدس العربی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز جلسه هفتگی دولت این رژیم که صبح امروز (یکشنبه) در شهر قدس برگزار شد، گفت: اسرائیل اولین مقصدی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از تصدی پستش به آنجا سفر می‌کند.



این درحالی است که اعلام شده بود عربستان اولین کشوری است که ترامپ به آن سفر می‌کند و وی سپس به اراضی اشغالی و پس از آن به واتیکان می‌رود.



وی زمان دقیق سفر ترامپ را مطرح نکرد. روزنامه یدیعوت آحارونوت اخیراً گزارش داد که این سفر در ۲۲ ماه مه جاری(یکم خرداد) صورت می‌گیرد.



نتانیاهو افزود: استقبال گرمی از ترامپ به عنوان "دوست بزرگ اسرائیل" به عمل خواهد آمد.



نخست وزیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: ترامپ خواهان بررسی راه‌های ازسرگیری روند صلح با فلسطینی‌ها است.



وی مدعی شد: "من نیز تمایل به ازسرگیری صلح دارم و شهروندان اسرائیلی نیز خواهان این امر هستند ما خواهان صلح هستیم تا کودکانمان را با صلح پرورش دهیم!"



درمقابل، نتانیاهو با انتقاد از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی شد: "شنیدم که عباس می‌گوید که فلسطینی‌ها نیز کودکانشان را با صلح پرورش می‌دهند متاسفانه، این مساله به هیچ وجه درست نیست!"



از سوی دیگر، یک منبع فلسطینی که خواست نامش فاش نشود، گفت که ترامپ پس از سفرش به اراضی اشغالی به شهر بیت لحم در کرانه باختری نیز می‌آید.

۱۳۹۶/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...