نسخه چاپی

دستیار كی‌روش فردا استقلالی می‌شود

مك‌درموت مربی سابق تیم ملی فردا جلسه‌ای با علیرضا منصوریان برگزار خواهد كرد تا در صورت توافق فصل بعد روی نیمكت استقلال بنشیند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در حال انجام کارها برای فصل آینده است، او به باشگاه اعلام کرده تا با تمام بازیکنان قرارداد را تمدید کنند و در پی جذب اسپانسر و تامین منابع مالی و همچنین برنامه ریزی برای خرید های تابستانی است.

او همچنین قصد دارد در کادر فنی اش تغییراتی را انجام بدهد ومطمئنا دیگر استیو جونز دیگر در این تیم برای لیگ هفدهم حضور نخواهد داشت.

مک درموت مربی بدنساز سابق تیم ملی که قرار بود فصل قبل به استقلال بیاید اما در پایان این اتفاق ممکن نشده بود، فردا از امارات به دوحه سفر خواهد کرد تا جلسه ای خصوصی با علیرضا منصوریان برگزار کند. دو طرف در این جلسه انتظاراتشان را اعلام خواهند کرد و در صورتی که توافق صورت بگیرد این مربی در لیگ هفدهم به عنوان مربی بدنساز و همچنین دستیار در کادرفنی تیم استقلال و کنار علیرضا منصوریان حضور خواهد داشت.

استقلال روز سه شنبه و در ورزشگاه الاهلی قطر باید به مصاف تیم التعاون بروند و به احتمال فراوان آبی های تهران از اکنون برای دیدار مرحله بعد برنامه ریزی می کنند.

۱۳۹۶/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...