نسخه چاپی

برانكو:بازیكنان من قهرمان‌های واقعی هستند

به گزارش نما - تسنیم نوشت:سرمربی تیم پرسپولیس عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل الوحده امارات را ستود.

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل الوحده امارات اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید به بازیکنانم تبریک بگویم که آنها قهرمان‌های واقعی هستند. بازیکنانم یک بازی بسیار خوب انجام دادند و در نهایت 4 بر 2 پیروز شدیم. ما یک بازی عالی ارائه کردیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم که شخصیت یک تیم برنده را بروز دادند. آنها از موقعیت‌های بسیار سخت بیرون آمدند، البته همراه هواداران پرشورمان که تمام 90 دقیقه ما را حمایت کردند. به طور مطلق استحقاق برد را داشتیم. به جز چهار گلی که زدیم 9 موقعیت دیگر هم داشتیم.

2 تیم برتر گروه بسیار بسیار سخت ما صعود کردند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید به الهلالی‌ها هم تبریک بگویم، نه برای اینکه شرایط را برای صعود ما مهیا کردند، بلکه برای اینکه ورزشی و جوانمرانه کار کردند. همیشه گفته‌ام ورزشکاران فرای سیاست هستند و این را بارها نشان داده‌اند. به نظرم دو تیم برتر به مرحله بعدی صعود کردند، آن هم از یک گروه بسیار بسیار سخت. الوحده را دیدید که تیم بسیار خوبی بود، اما بازیکنان من نشان دادند می‌توانند به چیزی که می‌خواهند، برسند. یک بار دیگر بابت این بازی به آنها تبریک می‌گویم. این شاگردانم هستند که همیشه زحمت می‌کشند و دقیقه به دقیقه خود را بالا می‌کشند.

مهم این است که بازیکنانم همیشه بهترین باشند نه اینکه حریف بعدی‌مان چه تیمی است

برانکو در پاسخ به این پرسش که دوست دارد تیمش در مرحله بعد با چه تیمی روبه‌رو شود، گفت: مهم نیست. مهم این است که بازیکنانم همیشه بهترین باشند و آماده. این لیگ قهرمانان است و یک پله بالاتر از لیگ ایران. من این را همیشه گفته‌ام. بازیکنانم باید همیشه بهترین باشند و به نظرم ما هم با قهرمان قطر که لخویاست بازی خواهیم کرد.

بازی سختی مقابل لخویا داریم

وی درباره اینکه ادامه راه را چطور می‌بیند و پرسپولیس به چه تغییراتی نیاز دارد تا تیمی در حد قهرمان آسیا شود، اظهار داشت: فکر می‌کنم باید خودمان را آماده بازی با لخویا کنیم. بازی سختی داریم و باید به این مسئله فکر کنیم.

رفتار سرمربی الوحده عادلانه و درست نبود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض سرمربی الوحده به پرتاب اشیا گفت: رفتار سرمربی الوحده عادلانه و درست نبود. اما ما سعی کردیم درست رفتار کنیم. ما هم می‌توانستیم خیلی جاها اعتراض کنیم و در پنالتی که روی مهدی رقم خورد، می‌شد اعتراض کرد که ما اعتراض نکردیم. فکر می‌کنم آنها چون یک فینال در کشورشان داشتند، از این شکست عصبانی شدند و اعتراض کردند که به نظرم این رفتار عادلانه نبود.

ذهن‌مان درگیر بازی دوحه نبود و فقط به بازی مقابل الوحده فکر می‌کردیم
برانکو درباره اینکه این نتیجه و صعود تیمش به مرحله بعدی واقعیت پرسپولیس بود یا یک شگفتی، چون تیم او باید حواسش را به بازی الریان و الهلال هم می‌سپرد، اظهار داشت: ما قبل از بازی هم ذهن‌مان را درگیر بازی دوحه نکرده بودیم و ذهن‌مان درگیر بازی خودمان بود. در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تیمی که 9 امتیاز می‌گیرد، معمولاً به دور بعد راه پیدا می‌کند. ما خوب بازی کردیم و مقابل الهلال در عمان هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در بازی‌های لیگ هم شاهد بودید که چطور عمل می‌کردیم و به بهترین نحو بازی‌های‌مان را در گروه‌مان انجام دادیم. خیلی به بازیکنانم افتخار می‌کنم. هنوز بازی‌های ما در لیگ قهرمانان تمام نشده و انتظارمان این است که باز هم در همین سطح بازی کنیم و بازیکنانم انگیزه لازم را داشته باشند. قبلاً هم گفتم تیمی که داشتیم در حد نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. با این حال با عملکردی که داشتیم به ادامه راه هم امیدواریم.وی در خصوص اینکه گویا متوجه این سؤال نشدید که این واقعیت پرسپولیس بوده یا شگفتی، تصریح کرد: من گفتم که ما در همه بازی‌های خوب بازی کردیم و این واقعیت است. این شگفتی نیست. گفتم که در همه بازی‌ها خوب بودیم. با الوحده در ابوظبی هم خوب بودیم و نیمه اول آن بازی را باید با سه چهار گل تمام می‌کردیم. افتخار ما این است که در لیگ قهرمانان آسیا بدون بازیکن خارجی بازی کردیم و این تبریک ویژه‌ای دارد.

۱۳۹۶/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...