نسخه چاپی

عذرخواهی از مامور پلیس ادعای فرماندار ملایر بوده و شواهدی در این زمینه وجود ندارد

به گزارش نما- ایسنا نوشت: سخنگوی نیروی انتظامی درباره خبر دلجویی فرماندار ملایر از مامور پلیس اعلام کرد که این موضوع تنها ادعای فرماندار بوده و شواهدی در این خصوص به دست پلیس نیامده است.

سردار سعید منتظرالمهدی در توضیح خبر جزئیات ماجرای خودروی فرماندار ملایر اظهار کرد: چند روز پیش خودروی حامل فرماندار ملایر در حال حرکت در مسیر بود که در محدوده‌ای که سرعت مجاز آن 50 کیلومتر در ساعت بود با سرعت 130 کیلومتر در ساعت در حال رانندگی بود که مامور پلیس اقدام به متوقف کردن خودرو و اعمال قانون آن می‌کند.

منتظرالمهدی ادامه داد: اما در این میان راننده خودرو حامل فرماندار که بخشدار یکی از بخش‌های شهرستان بوده با مامور برخورد کرده و در نهایت اقدام به حرکت با خودرو کرده که در این حین مامور چند متری با خودرو حرکت کرده است.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه فرماندار ملایر ادعا کرده که بلافاصله از این مامور دلجویی کرده است، گفت: البته شواهدی که این ادعای فرماندار را ثابت کند وجود ندارد و این موضوع تنها در حد ادعا است.

منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه همگان در برابر قانون برابرند و مسوولیت مصونیتی در برابر قانون ندارد، گفت: به دنبال این اقدام پلیس شکایت خود را ثبت کرده و پرونده‌ای نیز در این زمینه تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

۱۳۹۶/۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...