نسخه چاپی

انتقال زن شوهركش به بیمارستان روانی

به گزارش نما - ایران نوشت:ساعت 12:45 روز پنجشنبه 7 اردیبهشت‌ماه زنی میانسال در خیابان نیروی هوایی، در حالی که قصد داشت جسد تکه تکه و پتو پیچ شده‌ای را به یک تاکسی منتقل کند با هشیاری همسایه‌ها لو رفت و دستگیر شد. او در جریان تحقیقات جنایی ازسوی بازپرس ایلخانی و تیم تحقیق، به جنایت اعتراف کرد و بازداشت شد.



زن جنایتکار به کارآگاهان گفت: 17 سال قبل با پیروز ازدواج کردم و حاصل زندگی ما یک دختر است. ابتدا زندگی خوبی داشتیم اما چند سال قبل با هم به خاطر موضوعی اختلاف پیدا کرده و محل زندگی‌مان را از هم جدا کردیم. ساعتی پیش از دستگیری، او را به خانه‌ام دعوت کرده و بعد با شربت مسموم بیهوش‌اش کردم. وقتی از هوش رفت با قندشکن چند ضربه به سرش زدم. وقتی مطمئن شدم نفس نمی‌کشد جسدش را تکه تکه کردم و در پتو پیچیدم.اما زمانی که می‌خواستم آن را داخل تاکسی بگذارم همسایه‌ها مشکوک شدند و لو رفتم.»

با این اعترافات، متهم که شرایط روحی نابسامانی داشت برای تشخیص سلامت روانی‌اش در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت. صبح دیروز کارشناسان پزشکی قانونی، بیماری افسردگی شدید متهم را تأیید کردند. به این ترتیب بازپرس ایلخانی با استناد به رأی پزشکی قانونی، دستور انتقال متهم به بیمارستان روانی را صادر کرد.

۱۳۹۶/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...