نسخه چاپی

اعتراف به قتل پس از 12 سال

سلمان كه در حال سرقت از مغازه لباس فروشی توسط مردم دستگیر شد از رازی پرده برداشت، او اعتراف كرد كه ۱۲ سال پیش رفیق خود را داخل یك گودال دفن كرده است.

به گزارش نما به نقل از ایلنا, دو روز پیش(۱۶ اردیبهشت ماه) از طریق مرکز فوریت های پلیس خبر دستگیری یک سارق مغازه در خیابان وزرا اطلاع داده شد. ماموران کلانتری با حضور در محل سرقت متوجه شدند که جوانی توسط مردم دستگیر شد که قصد سرقت از یک مغازه لباس فروشی را داشت.

"سلمان ۳۲ ساله" در اظهارات اولیه خود به سرقت مغازه اعتراف کرد و به بازپرس پرونده گفت: از طریق پنجره وارد مغازه‌ی لباس فروشی شدم و قصد سرقت پول‌های داخل مغازه و ۳۰ دست کت و شلوار را داشتم که در لحظه خروج از مغازه توسط مردم دستگیر شدم.

سلمان در ادامه اعترافاتش به موضوع ۱۲ سال پیش اشاره کرد که در آن یک فرد را به قتل رسانده بود، او ادامه داد: بهار سال ۸۴ به همراه یکی از دوستانم به نام یدالله ۲۸ ساله در حال کندن چاه بودیم . یدالله داخل چاه بود و من بالای چاه در حال بیرون کشیدن خاک بودم . در حین کار کردن مقداری از خاک ها به داخل چاه ریخت ؛ یدالله از داخل چاه شروع به ناسزا گفتن کرد و همین موضوع ، شروع درگیری لفظی ما دو نفر شد ؛ در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم ، سنگی را که از داخل چاه بیرون کشیده بودم به روی سر یدالله انداختم و پس از آن خاک ها را به داخل چاه بازگرداندم. یدالله در همان داخل چاه مدفون شد و من از آنزمان تاکنون ، بلامکان هستم و به عنوان کارگر ساده در شهرهای مختلف از جمله تهران زندگی می‌کنم تا اینکه تصمیم به سرقت از مغازه لباس فروشی گرفتم اما توسط مردم دستگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت موضوع ، متهم در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت و همان اعترافات اولیه در خصوص قتل همکارش در شهر اصفهان را مجددا تکرار کرد.

سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، در پایان این خبر گفت: با انتقال متهم به اداره دهم ، کارآگاهان این اداره ضمن انجام تحقیقات مجدد از متهم ، موضوع را از طریق پلیس آگاهی شهرستان اصفهان پیگیری کرده و اطلاع پیدا کردند که چنین جنایتی در سال ۸۴ در آن شهرستان رخ داده است.

۱۳۹۶/۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...