نسخه چاپی

پرسپولیس به دنبال منفجر كردن بمب های جدید

گفته می‌شود پرسپولیس برای تكمیل كادر بازیكنان تهاجمی خود یكی از بین مهدی زهیوی و مهدی ترابی را جذب خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، در حالی که هواداران پرسپولیس هیچ علاقه‌ای به جذب بازیکن از استقلال ندارند اما برانکو، فرشید باقری را می‌خواهد. با وجود سکوتی که پیرامون انتقال باقری به پرسپولیس است اما گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با این بازیکن به توافق کامل رسیده اما انتقال او منوط به صدور رضایتنامه از سوی باشگاه استقلال است که تا این لحظه با آن مخالفت شده. البته طبیعی است چنانچه فرشید باقری پرسپولیسی شود شهاب کرمی از جمع سرخ‌ها جدا خواهد شد مگر اینکه کمال کامیابی نیا از جمع سرخ‌ها جدا شود.
در بین بازیکنان جوان و لیگ یکی که پرسپولیس سابقه خوبی در خرید آنها دارد مهدی قائدی ایرانجوان که در لیگ یک به عنوان بال و مهاجم بازی‌های درخشانی ارائه داده مورد توجه پرسپولیس است اما این بازیکن مشتریان دیگری هم دارد و احتمالا به یکی از سه تیم پیکان، سایپا یا سپاهان می‌پیوندد.
گفته می‌شود پرسپولیس برای تکمیل کادر بازیکنان تهاجمی خود یکی از بین مهدی زهیوی و مهدی ترابی را جذب خواهد کرد. در مورد ترابی با وجود صمیمیت درویش مدیرعامل سایپا با پروین و پرسپولیسی‌ها می‌شد به این انتقال امیدوار بود اما حالا با آمدن دایی بعید است او به این انتقال راضی شود و یکی از بهترین‌های تیمش را از دست بدهد.
سعد ناطق با وجود توافق با پرسپولیس هنوز به تهران نیامده. گفته می‌شود تعلل ناطق برای آمدن به ایران صرفا برای بالا بردن قیمت خود در عراق است و از اخبار رسانه‌های ایرانی در عراق به نفع خود استفاده می‌کند. ناطق امروز با پیراهن نیروی هوایی مقابل الزورا بازی خواهد کرد و بعد باید دید به ایران می‌آید یا نه.

۱۳۹۶/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...