نسخه چاپی

ادامه‌ تبریك‌های روسای كشورهای مختلف به پیروزی روحانی

به گزارش نما - مهر نوشت: مقام ها و روسای کشورهای مختلف پیروزی حجت الاسلام روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفتند.

نواز شریف نخست‌وزیر پاکستان در پیامی، انتخاب دوباره حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

عبدالله عبدالله رئیس اجرایی ‌حکومت وحدت ملی افغانستان هم پیروزی مجدد حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان با انتشار پیامی اعلام کرد: انتخاب مجدد جنابعالی را به عنوان رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

عبدالله افزوده است: جمهوری اسلامی افغانستان و جمهوری اسلامی ایران دو کشور همسایه٬ برادر، هم‌دین٬ هم‌فرهنگ و هم‌زبان‌اند و از روابط حسنه و نیک تاریخی برخوردار می‌باشند و در دورۀ ریاست چهارسالۀ شما روابط دو کشور به طور قابل توجهی گسترش و بهبود یافته است.

به گزارش شینهوا «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین امروز در پیامی انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به وی تبریک گفت.

در پیام رئیس جمهور چین به روحانی تأکید شده است که ایران بار دیگر به موفقیت اقتصادی- اجتماعی جدیدی دست یافت.

وی با اذعان به اهمیت توسعه روابط دو جانبه، بر تمایل خود برای همکاری با همتای ایرانی خود در این مسیر تأکید کرد.

همچنین ، به گزارش شبکه المنار، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با ارسال پیامی انتخاب مجدد حسن روحانی را تبریک گفت.

در پیام دبیر کل حزب الله لبنان آمده است: از جانب خودم و به نیابت از حزب الله لبنان انتخاب مجدد شما را تبریک می گویم. از خداوند برای شما توفیق در تحقق اهداف ترسیم شده و آمال بزرگ برای ملت ایران آرزومندم.

نصرالله بیان کرد: جناب روحانی از جانب خودم و حزب الله به جنابعالی انتخاب مجدد شما به ریاست جمهوری اسلامی ایران برای دوره جدید را تبریک می گویم و از خداوند می خواهم که شما را یاری و در تحقق اهداف از پیش تعیین شده و آمال و آرزوهای بزرگ ملت ایران و همه مستضعفان و مظلومان جهان و آزادگان موفق کند.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: مشارکت گسترده و عالی در این انتخابات مجددا به دنیا عظمت این ملت و این نظام اسلامی را اثبات کرد و میزان آزادی و هوشیاری و حاکمیت این ملت را در محیطی که رژیم های دیکتاتوری حاکم هستند و آزادی را سلب و منابع و ثروتها را به یغما می برند و کرامت را لگد مال می کنند، نشان داد. خدواند این ملت عزیز و این جمهوری اسلام مبارک را حفظ کند و خداوند رهبر امت امام خامنه ای را حفظ کند.

۱۳۹۶/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...